TurtleMan™ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei folkens, håper dere kan hjelpe meg med dette. Jeg ønsker å ha min G Mail konto på Outlook Express. Ikke spør hvorfor. Jeg har forsøkt å gå inn på OE og tatt veivisning. Skrev inn brukernavn, mail og passord. Så kom jeg til neste steg da skulle jeg skrive inn en slags server for utgående og innkommende post. det står eksempler der fra før som pop3, smtp osv. Jeg har forsøkt å skrive inn pop3 til innkommende og smtp til utgående, men det fungerer ikke, da kommer det en slags error i OE. Jeg vil gjerne gjennomføre dette å få G Mail inn i OE. Kan dere hjelpe meg, si litt hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 gmail har ikke støtte for dette enda, husk at det bare er beta gmail enda:P Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det finnes et mellomprog som kan hjelpe deg med dette. Sikkert noen andre som kan hjelpe deg - jeg husker nemlig ikke hva det heter. Lenke til kommentar
visionize Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 http://www.google.com/search?q=pop+goes+the+gmail Du må bruke ett mellomprogramm, som sagt, fordi Gmail ikke støtter mail aksess via POP3 enda. (POP3 er en mailserver, på deres side, så du må spesifisere en host, akkurat som du surfer på internett elns..). Anyway, sjekk ut Pop goes the Gmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå