Peprepupp Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Som sagt litt tidligere (virka ikke som så mange så det) går jeg for MX1000. Bestilte også Logitech Ultra Flat X tastatur ( tror det er det det heter). Musa holder sikkert i massevis for mitt bruk. Noe av det viktigste er ergonomien, plus at den skal være presis++. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hva med mus for venstrehendte? Funker Mx1000 til oss. Eventuelt andre som funker bra til oss som har hjernen plassert på feil side i hue? (eller rett side ) Endret 3. oktober 2004 av Drizt Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Å legge så mye "vekt" på at vekten har noe å si er bare tull, hvorfor skulle det slite håndleddet? Ser da ingen grunn til det. Det eneste som sliter på håndleddet er vel musematte-kanten på IceMat (som jeg heldigvis ikke har). Jeg kjøper MX1000 så fort den kommer med tastatur (hvis den kommer) evnt. dockingstasjon som passer til MX1000 og Cordless Keyboard. MX700 er drømmen av drømmen. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 ÅÅH!! For en herlig dag I dag kom MX1000 og Logitech Ultra Flat X tastatur i posten! MX1000 er helt fantastisk å bruke. Så presis, så presis. Hehe. Kos . Tastaturet er også veldig godt med de "bærbarknappene". Jeg har osgå noen få småpirk om musa. Jeg personlig synes venstre og høyre mustast er bittetlitt harde å trykke ned, pluss at knappen for å gå fram og tilbake sitter bittelittegrann løst. Det er ikke plagsomt løst, men kvalitetsfølelsen hadde vært enorm hvis den hadde sittet ordentig. Noen posetivt med musa er at tilogmed muttern synes hun merker forskjell. Hun sa den hadde god ergonomi og at den var presis. Da må den være bra!! hehe Det er en ting jeg lurer på. Bør jeg sette den til lading etter hver gang jeg har brukt den eller holder det med å bare lade den når den begynner å bli tom? Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kunne du tatt bilde av musa ? fra under siden ??? jeg vil gjerne vite om de har rettett feilen fra mx700 ? som har batteriet i midten og "lasern" feil .. ( alså du kunne bare drite i å spille fps med den.) Lenke til kommentar
pri Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Li-ion batterier bør ikke lades for ofte, så å sette den på lading hver dag vil redusere levetiden på batteriet. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Kunne du tatt bilde av musa ? fra under siden ??? jeg vil gjerne vite om de har rettett feilen fra mx700 ? som har batteriet i midten og "lasern" feil .. ( alså du kunne bare drite i å spille fps med den.) Se her: http://www.tomshardware.com/consumer/20040...ogitech-03.html Var det bra nok bilde? EDIT: pri: det er vel heller stikk motsatt. Li-ion batteier lider ikke av memory effekt slik som andre oppladbare batterier gjør, derfor kan du "klatt-lade" den så mye du orker. Gjerne back meg opp de som mener det samme. EDIT2: Gratiis Peprepupp med ny mus +tastatur! Endret 7. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 er nok enten ms 4.0 eller mx510.. eller vent til razor musa kommer i butikkhyllene! Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 EDIT: pri: det er vel heller stikk motsatt. Li-ion batteier lider ikke av memory effekt slik som andre oppladbare batterier gjør, derfor kan du "klatt-lade" den så mye du orker. Gjerne back meg opp de som mener det samme. Altså. Det har seg slik at Li-Ion batterier kan lades opp færre ganger enn Ni-Mh og Ni-Cd-batterier. Ni-Cd kan lades flest ganger, men er den dårligste typen batterier med tanke på minneeffekten hvis det klattlades. Det er som du sier at Li-Ion kan klattlades uten den memory-effekten, men batteriet kan ikke lades fler ganger av den grunn Etter det jeg har hørt/lest så er det noe sånn som dette: Ni-Cd kan lades ca. 1000 ganger før det begynner å bli "oppbrukt". Ni-Mh kan lades ca. 500 ganger. Li-Ion kan lades ca. 200-250 ganger. Det er mulig at jeg husker feil tall her, men det er noe i den retningen der. Jeg antar også at disse tallene gjelder å lade et tomt/nesten tomt batteri til full kapasitet, uten at jeg skal si noe sikkert. Men i tillegg så har Li-Ion også en del større kapasitet i forhold til Ni-Cd og Ni-Mh, samt de beste egenskapene med tanke på klattlading. Hvis noen ser noe feil med dette, så bare rett på meg Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Det er en ting jeg lurer på. Bør jeg sette den til lading etter hver gang jeg har brukt den eller holder det med å bare lade den når den begynner å bli tom? Du bør først og fremst la den lade opp så den er fulllada første gang du bruker den (sett den på over natta ellerno). Jeg ville kun ha satt den på lading når du ser at batteriet begynner å bli tomt, da batteriet ikke kan lades opp uendelig mange ganger. EDIT: Btw, jeg fikk min MX-1000 mus på tirsdag.. Utrolig deilig mus Gikk fra MX-300 (med tråd), og merker 0 lagg selv om den er trådløs. Den er også utrolig presis, virker som om det er god batterikapasitet (lada den natt til onsdag, fortsatt 3 av 3 "streker" på batterimåleren) og sitter utrolig godt i hånda. Jeg har ennå ikke funnet noe negativt med den ennå. Vekta er ikke så ille (jeg merker minimalt til den), og størrelsen er AKKURAT passe for min del. Hvis jeg må si noe negativt om den, så er ledningen til basestasjonen litt kort, men det går jo alltids an å få tak i forlenger til USB. Endret 8. oktober 2004 av ZiggWarth Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har hatt MX500, likte den veldig bra. Helt til jeg prøvde MX310 :!: Myyyyye bedre Lenke til kommentar
Jowakiiim Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Passer MX1000 også for venstrehendte? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Passer MX1000 også for venstrehendte? Det passer nok veldig dårlig Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Test av MX1000 vs den nye (super-hardcore-gamer) Razer trådmusa: http://www.alltests.de/hardware/reviews_04...back_page_1.php Btw: Conclusion - Logitech MX1000The MX1000 declares all predjudices of cordless mice as null and void. The FastRF technology works absolutely lag and dropout-free Jeg lurer på hvorfor alle (eller ihvertfall de fleste) "hardcore gamere" ikke tørr å innse/innrømme at teknologien har nådd et punkt hvor det faktisk finnes trådløse mus som er "lag-free"... Endret 29. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå