x871kx6167ss7 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg ville ha ventet på denne ! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hadde også planer om å kjøpe MX 1000. Synes den ser megabra ut. Men på mange av COD serverene jeg spiller på, er det mange som klager på MX 1000, og har byttet den ut. Sier at den ikke er så bra å spille med. Så jeg ble usikker selv. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Må gi mi støtte til MX1000 jeg også. Har aldri prøvd en bedre mus, har hatt MX510, men vil aldri gå tilbake. Kan ikke forstå at folk ikke liker å spille med den, personlig så tror jeg at det rett og slett er "hardcore" gamere sin medfødte tankegang/underbevisstheten som får dem til å tro at "uten tråd så er det dårlig"... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ja enig med schmelck. Det har liksom alltid vært slik at trådløst ikke er noe for gamere. La oss si det er en gamer som skal være frempå og prøve mx1000 da. Men så blir de psyket ned av de andre når han forteller at han spiller med trådløs. De andre forteller han at han har gjort et stort feilgrep og at han burde bytte mens han enda har sjansen. Da ender med at han gjør det. Fordi han føler at den kanskje ikke er så god alikevel. "Alle de andre sier at musen min er dårlig så da må den jo være det" Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jeg skal ikke spille så mye med det første, fordi ny data er dyyyrt . Vil jeg merke forskjell på surfing, litt photoshop, og småspilll som soldat ? Den må også være god å holde i, slik at jeg har et argument for at muttern må hjelpe med litt økonomisk støtte. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg skal ikke spille så mye med det første, fordi ny data er dyyyrt .Vil jeg merke forskjell på surfing, litt photoshop, og småspilll som soldat ? Den må også være god å holde i, slik at jeg har et argument for at muttern må hjelpe med litt økonomisk støtte. MX1000 er den mest perfekt utformede (erogomisk sett, altså god å holde i) musen jeg noen sinne har prøvd, og jeg har prøvd endel mus. Til dags dato så er det vel ganske vanskelig å få tak i en mus som er mer presis enn denne, kan egentlig ikke forstå at det skal være nødvendig (selv om sikkert mange C$ geeks vil påstå at en mus aldri kan bli presis nok). MX1000 er 20x så presis som en optisk mus, det sier vel det meste. Kjøper du MX1000 kan jeg aldri i mine villeste fantastsier tenk meg at du blir misfornøyd. Siden de er en trådløs mus så vil du jo slippe det at tråden plutselig henger fast i noe, som kan være spesielt irriterede når du driver med ting som krever at musen er presis. Når tråden henger seg fast så blir det jo som om noen dytter litt borti deg og det var kanskje nok til at du tegnet feil i PS osv. Hvis du bor i Oslo så kan du sikkert komme hit og prøve den selv, da VIL du bli overbevist om at det er det rette valget... Jeg har vel minst 5 forskjellige mus for å kjenne forskjell. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har ikke prøvd MX1000 selv, men den ser altfor stor ut for min del. Noen som vet om denne laserteknologien vil bli benyttet på mindre mus etterhvert? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har ikke prøvd MX1000 selv, men den ser altfor stor ut for min del. Noen som vet om denne laserteknologien vil bli benyttet på mindre mus etterhvert? Prøv den! Den ser kanskje stor ut, men passer perfekt i min medium størrelse hånd. Hm... har du veldig små hender så er den kanskje bitte litt stor Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det er jo nettopp det at den er stor som er med på å gjøre den så digg! Deilig å ikke ha noe av hånden nede i musematten. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kan noen som spiller Counter-Strike fortelle meg hva de synes om denne? CS er den ultimate mustester uansett hva man ellers skal bruke den til. Det jeg vil vite er om den lugger, slik som MX700, ved stor hastighet. Om nei, er dette min nye mus Det blir min femte i løpet av et halvt år (2xMSIME3.0, 1xMSIME4.0 og 1xMX700). Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) microsoft intellimouse explorer 4.0 (eller wireless 2.0, samme mus i trådløs utgave)... Styr unna intellimusen. Greit den er presis og god, men knappene streiker etter et par måneders bruk. Vet om flere som har hatt dette problemet. Edit: gjelder 4.0 utgaven. Vet ikke om det er samme problem med 2.0 eller 3.0. Endret 29. september 2004 av hakrist Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kan noen som spiller Counter-Strike fortelle meg hva de synes om denne? CS er den ultimate mustester uansett hva man ellers skal bruke den til. Det jeg vil vite er om den lugger, slik som MX700, ved stor hastighet. Om nei, er dette min nye mus Det blir min femte i løpet av et halvt år (2xMSIME3.0, 1xMSIME4.0 og 1xMX700). Er det noen CS gamere som "tørr" å innrømme at de bruker en tråsløs mus, og at det funker bra (MX1000 altså)? Jeg har mine tvil, men skal bli spennende å se! Lenke til kommentar
runela Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ville kjøpt mx1000 den er behageli og bruke og reagerer raskt Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kjempebra test av tomshardware Fikk endelig skikkelig svar på om MX1000 faktisk ER bedre enn 510 (i og med at den er trådløs). Uansett så er den bestilt nå Håper bare at komplett faktisk får inn den musa den 30.09 som det står på websida dems. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 microsoft intellimouse explorer 4.0 (eller wireless 2.0, samme mus i trådløs utgave)... Styr unna intellimusen. Greit den er presis og god, men knappene streiker etter et par måneders bruk. Vet om flere som har hatt dette problemet. Edit: gjelder 4.0 utgaven. Vet ikke om det er samme problem med 2.0 eller 3.0. Jeg har i hvertfall ikke hatt noen problemer med min wireless IME 2.0...jeg er veldig fornøyd med den Lenke til kommentar
aschj Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 microsoft intellimouse explorer 4.0 (eller wireless 2.0, samme mus i trådløs utgave)... Styr unna intellimusen. Greit den er presis og god, men knappene streiker etter et par måneders bruk. Vet om flere som har hatt dette problemet. Edit: gjelder 4.0 utgaven. Vet ikke om det er samme problem med 2.0 eller 3.0. Jeg har akkurat dette problemet og tenkte faktisk på å kjøpe en ny MSIME4 før jeg så MX1000. Tordde helt bestemt det var pga dårlig behandling at knappene slutta å virke ordentlig. For øyeblikket bruker jeg en gammel MSIME3 med dårlig rullehjul, men det er ikke aktuelt å holde på med lenge. Igjen spør jeg om det er noen CS-spillere som har prøvd MX1000? Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Trur ikkje det er nokon tvil om at MX1000 er betre og meir presis enn MX510. Men, det var nokon som spurde etter ei samanlikning som gjekk inn på CS-bruk. Eg har sjølv ikkje prøvd MX1000 endå, men eg har ei MX510. Den er eg ganske, ganske nøgd med. Det som kanskje er bakdelen med MX1000 er jo vekta og kanskje størrelsen. Er den for tung, så slit det på handleddet og det er ikkje bra. Til gaming skal musa vere lettast mogleg og, ja, presis. Eg ville ikkje bytte til MX1000 no om eg berre skulle ha ei mus til gaming, men kanskje vente litt og sjå kva for mus som kjem i morgon. Kanskje vi då ser ei MX1000 med ledning? Det trur eg hadde vore draumen for gaimere. Men på ein anna side så brukar jo MX1000 eit lithium-ion batteri som er lettare enn vanlege AA-batterier som vanlegvis blir nytt. Har du pengar, så prøv MX1000, men ikkje bytt den ut til viss det er kun til gaming du skal bruke den. Då ville eg ha venta litt. (Skulle gjerne prøvd MX1000 då eg hadde hatt ei betre grunnlag for å uttala meg) Lenke til kommentar
Mixmasta Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva med å vurdere digitzer (tegnebrett?) Jeg så du nevnte Photoshop og da er det genialt å sitte med penn. Nøyaktigheten på en penn er jo helt opp til 0.25mm. Man finner jo også tegnebrett som bundles med mus.. Dyrt er det, men så er det digg også Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Eg anbefaler MX510 eller MX1000. Eg har sjølv MX510, og er veldig fornøyd med den. Har faktisk aldri testa MX1000, men etter kva eg har høyrt virker den veldig god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå