Gå til innhold

En presis mus? Hvilken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
microsoft intellimouse explorer 4.0 (eller wireless 2.0, samme mus i trådløs utgave)...

4.0 synes jeg ikke er egnet til spillbruk. Kjøpte faktisk en slik nylig til lekekassa mi, men den fikk beholde 3.0 - musa den hadde fra før. Har for øvrig 1.0 i huset også, men den er ikke særlig presis selv om den ligger godt i handa.

Lenke til kommentar
Nå blir det snart krig her...

Neida. Det blir ikke krig. Poenget mitt er at forgjengeren til Intelli 4.0, nemlig 3.0 var en super spillemus. 4.0 er ikke noe særlig. Jeg har begge.

Faktisk har jeg prøvd mx510 ved et par anledninger, og jeg må si den passer ihvertfall meg medre enn den Intelli 4.0 - musa som endte opp på laptopen jeg sitter ved nå.

Lenke til kommentar

hadde jeg vert deg så ville jeg kjøpt mx1000. jeg har den og det er den beste musen jeg har prøvt til nå. den er super pressis og sitter utrolig godt i hånden. jeg betalte 600kr får den og den var verdt det, kunne godt betalt mer får den

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Now for the tests, to see whether all this technology really makes a difference in real life. We compared the laser mouse with the MX 510, the most precise mouse available as of today. We tried both models on the latest FPS games - UT 2004, Doom 3 and FarCry. First off, I gave the mouse to several players to try with these games and the reaction was unanimous: the MX 1000 is better. It's not just a matter of precision in movement, but overall precision. This mouse reacts to your every movement. Your hand movements correspond very exactly to those of the character on the screen. The traditional test - making a half-turn followed by aiming through the scope in FarCry - confirms the impression. You gain in speed because targeting a point just after a rapid movement is astoundingly easy. We then tested the MX 1000 on retouching a picture in Photoshop, and the conclusion is the same. Zeroing in on a spot with millimeter precision is uncannily easy.

Hehe.... Virker som om alle "ledningsmus-tilhengerne" må kaste inn håndklet. Gleder meg til hva gamer.no sier. De skal ha den til test nå.

Lenke til kommentar

Jepp. Den er en drøm å holde og en drøm å spille med. At den "flater ut" på siden slik at tommelen kan ligge der er sikkerlig digg! :dribble: Begynner å venne meg til å ha den der nåt jeg spiller Bfv nå i det siste. Var litt uvandt i begynnelsen men det tok ikke lang tid før jeg så lyset :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...