Ozelot Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Jeg sliter med å finne ut hvordan jeg kan se på de videosnuttene jeg har tatt med fraps. For en tid tilbake fungerte alt som det skulle, men i den senere tid har ting begynt å kødde litt. Hvis jeg f.eks tar opp (med fraps) en video på omtrent 10-20sek. vil den bli ca 600mb, men jeg kan ikke lese den av. Har prøvd flere codecer og alt fra DivX til Windows media player. Det som også er litt merkelig, er at hvis jeg komprimerer denne filen, og ser hvor god kompresjon den har, viser den 1 % (eller blir det 99% ?) Jeg får denne feilen i DivX: Endret 25. september 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det er sikkert noe galt med Fraps... Se om det er kommet noen oppdateringer, eller re-installer. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 http://www.videolan.org/vlc/ Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har samme problemet jeg også, men jeg bruker VLC Ulvestad ga deg link til VLC Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Joho, den virka! Men synes det allikevel er rart at wmp ikke lese av denne som er fra de testet tv kort her på hw.no. Endret 26. september 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå