frodd Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Inne på (hos meg) Frequency/Voltage Control eller lignende i bios. -> RAM Voltage Adjust. Edit: Men jeg har Nforce 2 HK (AMD).. Endret 26. september 2004 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 I BIOS, les manualen til hovedkortet ditt... Lenke til kommentar
frodd Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Noen som vet hvordan dette gjøres med et ASUS hovedkort? Jeg finner ikke ut av det! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Noen som vet hvordan dette gjøres med et ASUS hovedkort?Jeg finner ikke ut av det! som goophy sier, les i manualen, RTFM Lenke til kommentar
frodd Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Noen som vet hvordan dette gjøres med et ASUS hovedkort?Jeg finner ikke ut av det! som goophy sier, les i manualen, RTFM Jeg har nettopp gått gjennom hele manualen, og begynner nå å tvile på at det går i det hele tatt. Alle erfaringer/kunnskaper blir godt mottatt! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 RTFM Har du manualen : LES DEN Har du ikke manualen : FINN DEN PÅ ASUS SINE SIDER OG LES DEN Klarer du fortsatt ikke å finne det ut : GI ET HINT Hvilke hovedkort har du? (Modell) Lenke til kommentar
frodd Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 RTFM Har du manualen : LES DEN Har du ikke manualen : FINN DEN PÅ ASUS SINE SIDER OG LES DEN Klarer du fortsatt ikke å finne det ut : GI ET HINT Hvilke hovedkort har du? (Modell) ASUS Hovedkort P4SGX-MX Lenke til kommentar
frodd Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 RTFM Har du manualen : LES DEN Har du ikke manualen : FINN DEN PÅ ASUS SINE SIDER OG LES DEN Klarer du fortsatt ikke å finne det ut : GI ET HINT Hvilke hovedkort har du? (Modell) ASUS Hovedkort P4SGX-MX Jeg har nå gitt et hint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå