Sir_cruz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Fable - Xbox Sudeki - xbox Animal crossing - Gamecube (Noen som har spillt det ?) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har ikke spilt noen av disse spillene desverre, men har hørt at Fable skal være veldig bra da, så kanskje du burde kjøpe det? Lykke til med kjøpet uansett Lenke til kommentar
redflame Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 sudeki er skygge av fable spilte det i ca 10 timer og etter det så ble lagt på hylla , det er ingen ting som fenger der, desverre Men fable derimot, det er et meget bra spill , eneste som er å utsette på det det er litt kort 20timer+ ca Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Gå for Fable... Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 jeg vill gått for fable. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Animal Crossing hvis du har noen andre som er interresert i å spille litt også. Hvis man spiller det helt alene er det for mye stress til at det blir gøy i lengden. Men... hvis man har noen som kan spille noen minutter daglig\ et par ganger i uken, så blir det med et mye mye gøyere, og du har potensielt 30 år med moro foran deg. Velg Fable hvis du ikke bor med noen som også vil spille. Velg Sudeki hvis du er sinnsyk. Endret 26. september 2004 av Niskivara Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Gå for Fable.. Alle gamere har lengtet etter Fable leeeeeeenge.. Det er rett og slett bare en prinsippsak at du skal kjøpe Fable framfor Sudeki! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Ser ut som det er Fable som er likt her... Hmm men Animal crossing ser morro ut tror jeg kjøper begge jeg takker for hjelpen Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ser ut som det er Fable som er likt her... Hmm men Animal crossing ser morro ut tror jeg kjøper begge jeg takker for hjelpen Godt valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå