Gå til innhold

xp sp2 og ustabil internettforbindelse.

Anbefalte innlegg

:thumbdown: Det irriterer meg så grenseløst . :thumbdown:

etter jeg instalerte xp sp2 så har internettforbindelsen vært en jo-jo (ikke hun 13årige britney spearslookaliken fra usa), her ere symptomene (stavet rikrig?):

- Faller ned til 0.2kbs før den tar seg opp igjen etter en dell blinking og styring av netverkskoblinings ikonet i høyre hjørne av windows "tray"

- Internetforbindelse iconet blir først svart- så litt disco blinking så lyser den stabilt.

- Faller som regel ut når linje kun beyttes littgrann , dvs sjekking av ftper, Radmin (remote administrator) email sjekking.

- msn faller ut, ftp kobler seg ut

har trålt ineternet for info om dette. det beste svaren jeg har fått er å update og patch men ingen ting har funket. om noe kansje litt mere stabilt. min ikke noe å skryte av.

d tok meg 4 dager å sette opp og ordne alt tilbake sånn jeg vil ha windows og programmene mine. så jeg vil helst slippe å instalere sp1 igjen.

det er sikekrt bare en liten sak som jeg har glemt å sette på. noen som vet hvilken knapp dette er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg installerte SP2 kan jeg ikke se mine nettverkstilkoblinger i det hele tatt..! Jeg kommer meg heller ikke inn på WindowsUpdate.com.. Får opp dette som svar på feilmeldingen jeg får, men anvisningen er feil:

Når du søker etter tilgjengelige oppdateringer på Windows Update-området, ser du 0x800A0046-feilen

Problembeskrivelse

Denne feilen kan oppstå hvis brukerpåloggingskontoen er en del av Gjester-kontoen eller en begrenset brukerkonto.

Jeg er logget på som administrerende bruker.. Det er sikkert mer enn dette som er feil, som jeg enda ikke har oppdaget.. HJELP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...