Steina Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hei, for et par mnd siden så jeg en film på tv'n som jeg skulle ønsket jeg husket hva het. Det handlet om en ny lov som ble vedtatt i "Japan" (Tror jeg) Den gikk ut på at en mengde unger\ungdom ble kastet ut i et stort sperret område med kun en ryggsekk hvær, alle med forskjellige "våpen". Og det var kun en person som kunne gå fri, og det var den som overlevde. En sekk var det en Uzi i, og en sekk var det en spade i, og en annen sekk var det bare en GPS i. Titelen på filmen er hva den loven ble kalt. Noen som har sett denne filmen og husker hva den heter? P.S. Håper denne ble plasser rett i dette forumet.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Battle Royale Har en kategori som heter "Film/TV".. kan plasseres der Endret 25. september 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Battle Royale... Ja, det var vist det den het Takk Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 konge film med ikke fult så bra opfølger Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 opfølger? Har ikke sett den.. opfølgere er jo skjelden noe bra da men.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 BF filmene er bra, men 1'ern har værdens beste konsept på ett "spill" Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 -Feilpostet Denne tråden hører hjemme under Film/tv forumet. Flyttes dit. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hva heter oppfølgeren? Battle Royale 2? "den har vi ikke sett" Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hva heter oppfølgeren? Battle Royale 2? godt gjettet imdb er din venn Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kan ikke si at jeg hadde sansen for Battle Royal. Det er jo en sjuk film, og har ingen logikk. Ungdommer som blir utstyrt med søppeldunklokk og andre diverse "våpen" De skal da altså beskytte seg mot folk som har våpen som faktisk kan drepe. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 bah, man kan fint drepe med søppeldunklokk...bare man er "litt" kreativ...jebus Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det var en utrolig bra film, men først trodde jeg at jeg hadde en skaffet meg en versjon uten tekst; heldigvis hadde den det. Men hva var det som egentlig hadde skjedd med Kwada sin dame. Hadde hun blitt drept? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Synes filmen var direkte smakløs - først. Men etterhvert som jeg så utover i den, var den ikke så ille synes jeg. Fanget interessen min, og det er greit å ha i bakhodet at det bare er fiksjon, som da igjen fører til at den hvertfall har underholdningsverdi for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå