Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mitt nettverk funker ikkje som det skal!?

Anbefalte innlegg

Hei alle lesere. Eg har KTN80 Hovudkort og ein AMD64 3.4gzh. Og her er problemet:

Eg er på lan, og når eg er på lan så kan ikkje eg spela di fleste spel:( pågrunn av mitt nettverk. Eg finner andre lan folk, eg kan spela mot dei så lenge eg connecter med ip adresse. Men mangen spel er det sån at dei ikkje har console, eller connection with IP adress. Dette er eit stort problem. Fleire av mine venner har det også. Og mitt favoritt spel er WarCraft III. Og det er eit av spela som ikkje går og joine etter IP adresse. :no:

Eg lurer på om det har noko med Hovudkortet?

Eg har updata drivere.....nettverks drivere...OSV.

Eg har prøvd masse for og få dette til og funke. :hmm:

PLZ posta noko forslag til fix. Spør om kva som helst om problemet:)

Takk for alle poster!;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noken gamle spel bruker IPX.

Novell bruker IP no for det meste trur eg

Klart han har ip når han får joina noken game, men sjekk ip'n din alikevel.

Start --> Kjør ---> Cmd (og trykk enter)

Skriv så Ipconfig

Da får du informasjon om din ip addresse. Kopier gjerne informasjonen du får der inni ein post her på forumet, så blir det einklere for oss og hjelpe.

(høgreklikk og velg merk, så marker du og limer inni ein post her).

Eg har hatt samme problemet eg også, eg aner ikkje kva som gjer det. Det du kan prøve er og installere The Allseeing eye, også bruke lan games fuksjonen der. Den skal finne lan games. Eg veit ikkje om eg har fått fiksa problemet mitt heller endå, men eg spelte mest spel der eg enten var server, eller kunne skrive inn ipen.

Dei andre fant meg da eg var server.

Og nei, det har ikkje noko med ditt hovedkort og gjere. Kva nettverkskort har du?

Eg har onboard på Asus P4C800-c deluxe (intel gigabit)

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Eg har Realtek intern gigabyte.

Seff veit eg hvordan eg finner min IP.....klart....problemet er ikkje det.

Eg kan ikkje spela dei fleste spel på lan. For eg finn ikkje serverane som er satt opp. Visst det er spel som går og joine etter IP så klarer eg det. Men feks WC3 kan eg ikkje det. Det er noko galt med nettverket mitt. Det er ikkje sån hos vennene mine. Det er noko galt med Nettverket. Og det har skjedd med 3 stk og. Og alle dei har MSI KTn8o 800....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...