haakon90 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 har kjøpt meg et videokamera og pinnacle nå... venter bare på snøen, så skal jeg lage en snowboard film... den skal jo seff ha kul musikk i bakgrunnen, så er det noen som kan jeg meg noen tips til "skatemusikk" som jeg liker å kalle det? hehe Takke for alle svar Haakon Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 turboneger - the age of pamparius fra apocalypse dudes, har selv brukt den og det funka supert. da har du ca 1.30 med oppbygging som du kan bruke i bakgrunn til klargjøring for kjøring så tar det AV! apocalypse dudes got nothing to loose Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 tusen takk den var konge Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 P.O.D. - Boom Har selv brukt den i en film! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det meste av The Hives funker fett til slikt. Aller best er kanskje "Main Offender", "Die, Allright" og "Hate To Say I Told You So". Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sleng inn litt skatepunk som Bad Religion! Passer dritbra! Sjekk ut: 21st Century Digital Boy Give You Nothing You (Are The Government) Delirium Of Disorder Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) The Pimps - Rocket Science Element Eighty - Broken Promises Rage Against The Machine - Bulls On Parade CKY - Shippensburg Hot Action Cop - Fever For The Flava Guano Apes - Open Your Eyes Smut Peddlers - Let's Get Fucked Up edit: Pressure 4-5 - Melt Me Down Endret 3. oktober 2004 av razh0r Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Orgy - Blue monday Toy Dolls - James bond lives down our street Lenke til kommentar
Parachute Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) The Hives!!!!!! "Hate To Say I Told You So" er alltid ett godt alternativ, men "A.K.A Idiot" er enda mere genial. Bare hør på albumene så er det IKKE vanskelig å få en god snowboard/skate sang Ser forsåvidt nå at det har blitt foreslått før... men jaja.. Endret 6. oktober 2004 av Parachute Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) The hives likte jeg de kommer til å bli brukt iallefall... takker for alle som har svart... men takker gjerne for flere Endret 6. oktober 2004 av haakon90 Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det meste innen punk, rock, techno og dance funker bra til film....skal se om jeg har noe bra.... Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 ok... en liste som razh0r skrev hadde vært bra (hvis du finner noe da)... og best hvis du merker de sangene som du anbefaler mest nok en gang: takker for alle svar Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det meste innen punk, rock, techno og dance funker bra til film....skal se om jeg har noe bra.... "techno og dance" ehh.. det er homse musikk ikke snowboard musikk Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 "techno og dance" ehh.. det er homse musikk Og hva er "homsemusikk"? Du mente kanskje at slik musikk ikke er særlig tøft i en snowboardfilm... Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 "techno og dance" ehh.. det er homse musikk Og hva er "homsemusikk"? Du mente kanskje at slik musikk ikke er særlig tøft i en snowboardfilm... njaa.. noe sånt techno er ikke musikk techno er bare data lagde lyder.. musikk er lagd av instrumenter som MENNESKER spiller!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) "techno og dance" ehh.. det er homse musikk ikke snowboard musikk og du er en idiot. Endret 6. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 "techno og dance" ehh.. det er homse musikk ikke snowboard musikk og du er en idiot. Å du er en techno idiot som ikke har peiling på musikk!! ROCK ON!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Og du ble nå en av idiotene som ikke kan forskjell på å\og. ROCK ON!!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Enkelte bør vurdere språkbruk og oppførsel Denne tråden stenges, da den flyter helt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg