anon12234 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hey, noen her som her gode erfaringer med handel over ebay?. ser at de har mange gode tilbud, men føler at det er risky. hvordan blir frakt?, f.eks på et par minnebrikker?. takk for svar Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Desverre finnes det ingen standardsvar på dine spørsmål. Frakt varierer VELDIG fra selger til selger. Og mange selgere sender ikke til Norge. Men bestemmer du deg først for å handle på Ebay,kjøp fra noen med bra tilbakemeldinger fra før,så er du ganske sikker. En grei "leveregel" er alikevel å ikke handle for mer enn du i værste fall har råd til å tape. Jeg har selv handlet ganske mye på Ebay,og jeg har fått alle varer uten noe som helst knot. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 takk for svar, så at nesten ingen sender til utlandet Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 jeg solgte endel Diablo II "items" på ebay De med negativ rating trada jeg aldri med =) Lenke til kommentar
total Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har handla en del fra russland. der får de ikke lov til å bruke paypal som betaling, så jeg følte det blei litt risky. men fikk varene som bestillt. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 eBay er som QXL bare at eBay er -litt- større. Lykke til med handelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå