loketing Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jeg holder på å mekke ihop en cd med bare "glade" sanger.. altså sanger man blir i veldig godt humør av. de jeg har foreløpig er: 1. head automatica - "beating heart baby" 2. bumblefoot - "r2" 3. xploding plastix - "the famous biting guy" 4. the red hot chili peppers - "the zephyr song" 5. tøyen - "india pindia" husk: dette er det JEG blir i godt humør av. så ikke noe "de sangene er dårlige"-greier.. men få høre hvilke sanger DU blir glad av, og hvorfor! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jeg blir glad når jeg hører Rage - Death is on its way, er ikke sikkerpå hvorfor men det er vel kanskje pga hastigheten? men det er uansett bare den kuleste sangen jeg noen gang har hørt Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Dynamic Corvettes - Key to my happiness eller Sly and the Family Stone - Smilin' Endret 25. september 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Tja, litt vanskelig dette her. Ofte blir jeg jo glad av god musikk generelt. Men det finnes jo gladfavoritter, bl.a. mye fra Ash, f.eks. Walking Barefoot og Shining Light. Også Postgirobygget - Idyll, selv om jeg er veldig lei den akkurat nå. Edit: Og Burn Baby Burn av Ash er finfin. Edit2: Toto - Home of The Brave Endret 26. september 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har en tendens til å bli glad av Jeff Buckley - last goodbye. Nydelig sang. Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 bigbang - Long Distanse Man Rett og slett fordi den er GENIAL Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Billy joel. "Vienna" Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg blir glad av å høre på: Murray Head - One Night In Bankok Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 The Flaming Lips, kanskje spesielt Kim's Watermelon Gun og Christmas at the Zoo. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 AC/DC - TNT er jo gladsang nummer 1. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Frank E. & Mars L. - Song of the Holy Man . Uplifting trance på sitt absolutt beste. igjen! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) All Saints - Pure Shores Bee Gees - Saturday Night Fever Bee Gees - Stayin' Alive BT - Flaming June Chobits - Let Me Be With You (Chobits Themes Song) Cornershop - Brimful Of Asha Django Reinhardt - Chicago Django Reinhardt - Daphne Django Reinhardt- Minor Swing Ephemera - Girls Keep Secrets in the Strangest Ways Chingon - Malaguena Salerosa (Kill Bill Vol 2) Lupin III - Fire Treasure (Castle of Cagliostro Theme) Toshiro Masuda - Naruto Main Theme (Naruto) Toshiro Masuda - Strong And Strike (Naruto) Toshiro Masuda - Go Go Naruto! (Naruto) Toshiro Masuda - Morning (Naruto) Little by Little - Kanashimi wo Yasashisa Ni (Naruto - Third Theme Song) Akeboshi - Wind (Naruto - First Theme Song) The Savage Rose - Vanished Moby - Porcelain Sundawner - Krystal Dreams (Cosmic Man Remix) Yahel - Voyage Blank & Jones - Dj Culture 'Glade' sanger er nesten like gode som 'onde' sanger (black og death metal) for meg. Jeg liker bedre black og death. Men 'glade' kommer rett bak. 'Triste' sanger er ikke helt min stil, selv om det fins noen av dem og. Dette er sangene som får meg til å smile. Det er bare en fornøyelse og høre på dem. Endret 26. september 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Dj Dream - Hoppesangen, den får meg i humor.... Og seff Paradisio - Bailando.... Lenke til kommentar
loketing Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 oi oi! her var det mange gode tips..! helt utrolig at jeg ikke har tenkt på noen av disse.. kom med fler! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg blir glad av å høre på The Small Faces Kanskje på grunn av den gøyale stemmen til vokalisten pluss at det er god gammeldags musikk Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Thin lizzy, Kiss!! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Donots - Up Song Undeclinable - Is She Really Going Out With Him? Dwarves - Better Be Women Terrorgruppe - GTI Die Toten Hosen - Azzuro Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) blir alltid i godt humør av cradle of filth - no time to cry Endret 27. september 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Guns 'n Roses - Nighttrain. Soloen der får meg til å smile nesten hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå