xiando Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 3D-Desktop er en pager (lar deg bytte mellom dine ulike virtuelle skrivebord/arbeidsflater) og lar deg også hoppe mellom skrivebord på en måte godt egnet til å imponere dypt. Se skjermbildene og omtalen og finn ut hvordan også du kan imponere dine omgivelser med Linux. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Stilig! Dette må prøves etter jeg har fiksa noen ekstar partisjoner (= Kan vel bruke http://fedoranews.org/tchung/3ddesktop/0.2.7/fc2/ sine rpm ? Endret 25. september 2004 av Errae Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Vel, har mange slike poster her på forumet. Programmer er gammalt.... Og ikke særlig nyttig. -- Med denne "composite" greia så kan det hende den blir bedre, men da jeg testet den var den ikke noe brukbar, bare morsom å leke med. (vel, jeg mener, den hadde en god del feil o.l. - ville aldri brukt den uansett, uhørt at det skal ta tid å bytte workspace ) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) vAr en syk etterheng på programmet. Dessverre helt ubrukelig ;D Edit: hAhA. jeg skulle prøve å gi 3ddesktop en shortcut ( win+a ). Jeg trykte på win og så på "a". Da av en eller anna merkelig grunn så låste det seg og shortcutten blei a. Jeg får ikke fjernet det heller ;D Trykker på None og så accept, men det bli ikke fjernet ;D hehe,- hjelp Hjelper heller ikke å trykke på Defults ;D Endret 25. september 2004 av Errae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå