solar9 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jeg har sapphire radeon 9800 pro og får ikke koblet det opp til tv'en.. er det noen som vet hva jeg må gjøre får og få det til??? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 har du lest manualen? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Superlim og en binders!! :-) Lenke til kommentar
solar9 Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 jeg mener og koble slik at d blir akkurat som d er selve data skjermen på tv. slik at jeg kan se film. jeg har prøvt med sånn tv kabel. mn d funker ikke for det:@ Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Fra spøk til revolver, så trenger du dette S-video kabel av passende lengde mellom skjermkort og tv... Hvis din tv kke har har s-video inngang så får man selvsagt både adapter med scart og s-video eller en kabel med scart i den ene enden og s-video i den andre Derretter må man selvsagt også stille inn tven og ikke minst pcen for å få dette til å funke 100% Lenke til kommentar
solar9 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 må jeg ha s-video kabel??? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ja det er s-video ut på kortet, er det ikke? Du kan evt bruke en overgang til kompositt, men s-video er bedre. Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Lurer litt på dette jeg og, og kom fram til at min 5 år gamle sony trinitron TV har s-video inngang. Den er plassert framme mellom mic og de tre tilkopl. (rød-hvit-gul) Ser ut som den har 4 tilkoplinger, og den er rund, så da er det vel s-video? Skal straks bestille enten Powercolor eller Sapphire 9800PRO, det er vel ingen sjanser for at denne s-video kablelen følger med. Så at sapphire innkluderte noe s-video, men tror det var ett adapter. Så jeg må kjøpe kabelen extra eller ? Er isåfall denne brukbar? Endret 26. september 2004 av tors81 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kabler har fulgt med på alle skjermkort jeg har kjøpt. AKIRA Lenke til kommentar
[Noway]Gollum Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 jeg har sapphire radeon 9800 pro og får ikke koblet det opp til tv'en.. er det noen som vet hva jeg må gjøre får og få det til??? når du kjøpte skjermkortet fulgte det vel med en del ledninger plugger etc? der er det en liten svart overgangsplugg kontakt med en rund gul plugg i andre enden. den bruker jeg da jeg tar den lange ledningen med to hanplugger i begge ender å plugger inn på den foran på tv der jeg har en tilsvarende plugg som på overgangen. nå har jeg en sånn (gul hunnplugg) foran på tv der jeg kobler dette sammen. så høyre klikker du på desktoppen din og velger settings trykker på skjerm nr 2 der og velger extend saken der.. deretter aply. om du ikke har plugg som jeg har foran på tv må du ha scart overgang(sånn som følger med på gamle playstations i allefall). men om du igjen bare har sånn koaks cabel til tv (antenne) får du nesten høre i nærmeste butikk hva slags plugger og ledninger du trenger.. Håper du ikke ble dummere nå i allefall Lenke til kommentar
[Noway]Gollum Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Lurer litt på dette jeg og, og kom fram til at min 5 år gamle sony trinitron TV har s-video inngang. Den er plassert framme mellom mic og de tre tilkopl. (rød-hvit-gul)Ser ut som den har 4 tilkoplinger, og den er rund, så da er det vel s-video? Skal straks bestille enten Powercolor eller Sapphire 9800PRO, det er vel ingen sjanser for at denne s-video kablelen følger med. Så at sapphire innkluderte noe s-video, men tror det var ett adapter. Så jeg må kjøpe kabelen extra eller ? Er isåfall denne brukbar? på mitt gamle Ati 9600Xt (Powercolor) fulgte med ledninger og overganger. og er man så heldig som han med sony tv og meg som har en gul rund kontakt foran på tv kan det ikke bli bedre eller lettere PS! om du har scart sak så har vel tv en funksjon der du kan velge å vise fra scart? enten du plugger inn foran eller bak på en scartw. da slapp i allefall jeg å stille inn tv og det kom automatisk etter å ha stilt inn PC Endret 27. september 2004 av [Noway]Gollum Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Ok, da venter jeg til jeg får kortet og ser hva som følger med. Det ble til at jeg bestillte sapphire kortet. Med scart sak er det en slik overgang du mener, dette har jeg ikke, men kanskje det kommer med kortet, vi får se. Sto på denne s-video inngangen -AV3 så da skal ikke denne heller trenges å stilles inn. Scart er AV1 og AV 2 såvidt jeg vet. Vel, får vente å se når kortet kommer, jeg har ikke noe hastverk med å få dette koplet sammen, bør vel prioritere å få satt sammen maskinen først ----- Blir nok ikke sapphire nei, orker ikke vente til 1 november Var sikker på at det stod bekreftet ett visst antall til 2 oktober da jeg bestillte igår Men da blir det vel powercolor isteden da. Men sjansen er kanskje enda større for at kabelen kommer i bundelen på denne? 50 innlegg Endret 27. september 2004 av tors81 Lenke til kommentar
solar9 Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 jeg fant ut hvordan jeg gjor det. jeg fikk med en slik plug en nevnte her. jeg måtte bruke den. hvis jeg brukte s-video kabelen jeg fikk med så ble det bare svart-hvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå