BakaBerg Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) #emnetittel endret slik at den beskriver tråden bedre# Kjøpte Farcry. Installerte! Beste spillet på lang lang tid..Herlig grafikk! Helt nydelig. MEN. Da jeg skulle prøve online,Så begynte skabatertrøbbel. Registrerte en konto hos ubisoft, og prøvde å logge inn..Nei feil passord stod det. Etter flere forsøk med å skifte passord, så ble kontoen blokkert. (i en times tid. Du har en grense hvor mange ganger du kan prøve å logge inn.) Så skiftet jeg passord igjen,men NEEEI! Invalid passord. Så jeg lurer på om noen har hatt samme problemet? Jeg får ikke til å kontakte ubi via forum for da må man logge inn. (!!!!) Og jeg nekter å ringe av ren og skjær prinsipp. Jeg kjøper spillet, og får ikke lov å spille online! Så jeg blir en smule fortvilet. Uansett, noen som har hatt lignende problem? Endret 26. september 2004 av It's me Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 serveren til ubi har vert nede nokre dager, det kan hende at dei ikkje har registret deg som bruker. har du huska å aktivere kontoen din via mailen du fekk? Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 jess Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 serveren til ubi har vert nede nokre dager, det kan hende at dei ikkje har registret deg som bruker. har du huska å aktivere kontoen din via mailen du fekk? Det kan jo hende at det er samme trøbbel som Steam har noen ganger da! Jeg skal logge inn (trykker bare Steam ikonet, så fikser PC'n alt med automatisk innlogging skriving av passord osv) Men noen ganger er Steam nede, og da kommer det først opp en boks, hvor jeg må skrive inn konto navn, og passord... Skriver det og alt fungerer helt greit...NOT! "Han" sier at han ikke finner brukeren min! Første gangen jeg så dette holdt jeg på å fly i flint! Men nå, når det har skjedd flere ganger og jeg vet hvorfor det skjer, tar jeg det helt med ro, slår av Steam, og prøver det senere... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Farcry har sitt eget forum Post flyttet. Ps: Bruk en emnetittel som BESKRIVER tråden BEST mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå