hageby1 Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg har prosjekt om operativsystemer, og har en liten fordypning om Linux vs. Windows, er det noen som har linker til noen bra sider om historie til Windows eller Liux og sider med argumenter noe som dette for eksempel Windows - Linux betaling- gratis Likket kildekode - åpen kildekode at det står noe slik, bare dere og komm med fordeler og ulemper PS: vil ikke starte en diskusjon om hva som er best av Linux og Windows Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Har akkurat hatt hovedoppgave om linux selv, men har slettet alle bokmerkene mine fra den tiden. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 "(This is the only article in this thread)" Hehe... ikke mange som ble hektet øyeblikkelig nei :wink: Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 00:24, Dj_Offset skrev:En morsom referanse kan være Linus' førsteusenet post om linux:http://groups.google.com/groups?selm=1991O...ava.Helsinki.FI Jeg har skrevet om den, så vidt jeg så meldingen i den "overveldene" strømmen av svar :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå