Litejk Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 kjeme da te data? eg berre lure forda eg glede meg noko so grusomt te da spele. e sjøl fan av alle gta spelena spes vice city då hahaha... eg meinte og san andreas kommer til data hehehehehehe... no veit eg at det gjør det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=230477&hl= Det var fjortiss tider det.. Hadde ikke det settet en gang Endret 26. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 IKKE kjøp 3510i !!! Den eneste jeg kjenner som er fornøyd med den telefonen er farmoren min, fargeskjermen er dårlig og man angrer raskt på at man har kjøpt den... MC60 derimot har bedre skjerm ( tror jeg) og den har et kamera som skal visst ta dårlige bilder men jeg ville heller valgt den enn 3510i... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Den meste originale hovedpersonen av dem alle må jo være Caleb fra Blood... 8) Åg så kommer Duke på andreplass da Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) etter en mindre undersøkelse ser jeg at jeg har utviklet meg fra liten drittunge til en mere seriøs bruker på forumet. herregud, les dette da; vesst f*en går det.... du må kjøpe action replay koster rundt 500-, tror det het action replay,det er en cd man får med. Går det annt å kjøre/sitte i ubåten......? :-? Finner den ikke på kartet har ikke sett noe til U-båten.... sad.gif Hver så snill å forklare nærmere! biggrin.gif skrivefeil ohoy! nå ble jeg litt skuffet, har alltid sett på meg selv som en seriøs bruker. men etter noe graving i fortiden så ser jeg at det er like arrete som norsk karakteren var. Endret 8. november 2004 av nord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå