-eirik89- Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Begynner å bli ganske irritert på min siemens sx1, ettersom det alltid er noe galt med den, eller at den henger seg opp o.l... men til problemet: jeg(og mange andre) har prøvd å sette opp wap på den, som virket før, men selvfølgelig sluttet å virke, uten å lykkes. har fulgt oppskriften på hvordan man gjør det til punkt å prikke, men det virker ikke, noen som har noen tips?? Anbefaler foresten ingen å kjøpe denne mobilen, makan til dyrt problem skal man lete lenge etter!! Lenke til kommentar
arthur_mukk Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Så fort jeg fikk wapen riktig satt opp på min sx1 funka det flott - helt til en dag da hverken wap, Internett eller mms funka. Det var operatøren som av en eller annen grunn hadde disablet gprs i abonnementet mitt. Ikke sx1 sin skyld i det hele tatt! Har du prøvd med et annet sim-kort for å forsikre deg om at det er i telefonen problemet ligger, og ikke hos operatøren? Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har du prøvd å oppgradere firmwaren? Det kan du selv gjøre dersom du har en PC med USB og internettilknytning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå