holvik Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Er det mulig å få min Plextor px-712a sonefri? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Her har du noen programmer som kanskje kan hjelpe deg. Video Help Endret 25. september 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
holvik Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Hvis jeg forstår dette riktig må jeg oppgradere firmware til en versjon som er sonefri ,så må jeg innstalere ett program som heter "DVD region killer"(eller tilsvarende). Er det fare for at jeg kan ødelegge brenneren på dette? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hvis jeg forstår dette riktig må jeg oppgradere firmware til en versjon som er sonefri ,så må jeg innstalere ett program som heter "DVD region killer"(eller tilsvarende).Er det fare for at jeg kan ødelegge brenneren på dette? Du trenger kun å flashe brenneren din, og firmware som passer finner du her Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Last ned DVD Region+CSS Free. Du kan spille av dvd'er fra alle regioner, og kopiere CSS-krypterte dvd-er, og du trenger ikke å flashe dvd-spilleren. Prøve dette første hertfall, så risikerer du ikke å ødelegge dvd-spilleren Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Personlig synes jeg det er mye enklere å flashe firmware`n, og har flasha ganske mange spillere, og sjansen for å ødelegge noe er heller liten, men ditt valg Lenke til kommentar
holvik Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Flashet firmwaren,fungerer nå utmerket. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Personlig synes jeg det er mye enklere å flashe firmware`n, og har flasha ganske mange spillere, og sjansen for å ødelegge noe er heller liten, men ditt valg Det er jo også like greit med et program som f.eks AnyDvd. Det ødelegger ikke noe, dessuten trenger man ikke hacke firmware. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Enkelte brennere får også opp hastigheten på ripping med hacjet firmware, og det er jo heller ingen ulempe. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det er sant, men på noen brennere så mister du også garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå