Knudix Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har et bilde som er en link og har lyst å ha en hover med et annet bilde. Hva er koden i html/css for dette? Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg orker ikke forklare det hele nå, men kan du ikke se om du forstår noe av dette? Om du har flere spørsmål er det jo bare å spørre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg orker ikke forklare det hele nå, men kan du ikke se om du forstår noe av dette? Var det vanskelig å forstå da? Om du ikkje har lagt merke til det, så er den engelske teksten til venstre der - om du trykker på den blir den stor Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Var det vanskelig å forstå da? Om du ikkje har lagt merke til det, så er den engelske teksten til venstre der - om du trykker på den blir den stor Linken går direkte til den engelske versjonen, og ikke den tsjekkiske. Selv om kanskje du forstår engelsk og CSS-syntax godt, betyr ikke det at alle gjør det. Det var det jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå