Archeron Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jeg har netcoms totalforsikring på min mobil (7250). vet noen hvordan praksisen der er ved knuste skjermer på telefoner? skjermen min ble knust ved et uhell for et par uker siden. hvor går grensa for å ikke handle aktsomt og dermed bryte retningslinjene for forsikringa? (miste ut av lomma fra en stige på jobb, miste på sjøen på fisketur, jekke pils med den osv...) noen som har erfaringer mobil-forsikrings-saker å dele? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg vil tro at hvis du har en troverdig sak du kan levere til netcoms forsikringsavdeling vil nok dette gå greit... Jeg mener, total forsikringen dekker jo tap (ikke bare tyveri) av mobilen. Jeg kjøpte K700 da den kom ut tidlig i juni, og i slutten av juni mistet jeg denne på en fyllekule. Siden jeg leste meg til at netcom dekker tap, var jeg ærlig om dette og skrev det i skademeldingen... 2 dager etterpå hadde jeg verdibrev for ny fon i posten.... Jeg vil vel strengt tatt si at dette var temmelig uaktsomt siden jeg ikke var med mine fulle fem, og er dermed _veldig_ fornøyd med netcoms totalforsikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå