JBJ Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har planer om å kjøpe meg en xbox og modde den. Valget står mellom Xenium ICE og Smartxx. Derfor vil jeg gjerne høre hva dere synes om disse brikkene, på forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
langmann Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Check it out urself xbox-scene Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 er helt ny op xbox, men kan noen gi meg en rask innføring i hva disse modchippene gjør?? Er det sånn alla final cartridge man hadde på C64 slik at man kunne få uendelig med liv? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 er helt ny op xbox, men kan noen gi meg en rask innføring i hva disse modchippene gjør?? Er det sånn alla final cartridge man hadde på C64 slik at man kunne få uendelig med liv? Nei - for å kjøre modifisert/egenutviklede programmer mm Lenke til kommentar
ExtoL Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Syntes Xecuter3 er da best, har det sjølv. Det har masse a fix og ting du kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Syntes Xecuter3 er da best, har det sjølv. Det har masse a fix og ting du kan gjøre med det. Vil også anbefale denne.. Eneste jeg har prøvd, men fungerer helt tipp topp! Lenke til kommentar
ExtoL Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vil også anbefale denne.. Eneste jeg har prøvd, men fungerer helt tipp topp! Det jeg lurer på om den støtter Xbox Live? Vært greit å vite før jeg kjøper det Lenke til kommentar
langmann Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Om X3 støtter xbox live? Hvis du spør team xecuter gutta om det, vil de antakeligvis bli dødsfornærma og slå deg i hodet med noe veldig hardt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vil også anbefale denne.. Eneste jeg har prøvd, men fungerer helt tipp topp! Det jeg lurer på om den støtter Xbox Live? Vært greit å vite før jeg kjøper det Den støtter xboxlive, men da må du ha en orginal av spillet på DVD... Er ON/OFF-switch for chippen mounted på utsiden av xboxen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Nei den er vel inni Nei.. Selve chippen sitter inni, men man monterer en ekstern dings med ON/OFF-, bios1-2-3-, og skrivesperre-switcher... Denne har også LED som viser om chippen er på eller av, og om alt fungerer som det skal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå