Egil.B Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Er det bare meg, eller er det sinnsykt mange med Chieftec Dragon kabinetter ? Litt kjedelig når alle har like kabinetter... (Det er vel derfor begrepet casemodding eksisterer ? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Chieftek var jo veldig 'in' i en periode.. dessuten er det jo visstnok gode kabinetter. Hadde jeg hatt mye penger nå, hadde jeg kjøpt meg Lian Li :wink: Liker virkelig utseendet på enkelte av dem Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hvor mange som har Chieftec Dragon? Alt for mange spør du meg. Gikk rundt på tg, uansett hvor du så sto det et chieftec dragon av forskjellige typer. Ganske kjipt egentlig, for det er jo ikke sånt håpløst dårlig kabinett, men ikke så bra i forhold til antallet som har det. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 har chieftec jeg ja. Vel det er mange som har det, men Chieftec er ikke på langt nær så dominerende som AOpen var. Chieftec er ikke blitt så populære fordi dem lager så ekstremt gode kabinetter, men det er jo ingen andre som lager noe annet bra omtrent. InWin har noe, mens AOpen har rota seg bort med HQ serien. Addtronics har skikkelig knallsaker da, men de ser ikke særlig pene ut. Image&Shapetek, vel de er for dyre. Forørvrig lurer jeg på hvor lenge Chieftec skal produsere samme kabinett, med unntaken av fronten som dem har en del forskjellige av. At Chieftec's kasser er lette å få uten PSU er selvsagt kjempepositivt. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg har svart Chieftec Dragon Big Tower. Er storfornøyd med det. Ville egentli ha Lian Li kabinett da jeg skulle ha nytt men de er jo så inni hel**** dyre så valget falt på et svart Dragon. Vurderte ikke noe annet kabinett enn disse to. _________________ MSI K7T266 PRO2-RU XP 1700+ @ 2000++ (153 i fsb) m/Swiftech MCX462B ATI Radeon 8500 litt klokka.. 256MB TwinMOS PC2100 CL2 (306MHz DDR) WD 100GB 8MB cache 16x dvd, 16x brenner Chieftec Dragon Big Tower [ Denne Melding var redigert av: Nostradamus på 2002-05-13 11:49 ] Lenke til kommentar
[]-REX-[] Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg har blått Chieftech Dragon Big Tower, og synes det er supert å bygge i. Stor og god plass, men minuset er at det er stort og tungt å dra med seg på LAN... Lenke til kommentar
HGL Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg har chieftech dragon big tower black. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 21:39, Nostradamus skrev:Jeg har svart Chieftech Dragon Big Tower. Quote: Den 2002-05-12 21:52, []-REX-[] skrev:Jeg har blått Chieftech Dragon Big Tower Quote: Den 2002-05-12 21:56, HGL skrev:Jeg har chieftech dragon big tower black. Dere har hvaforno? Les denne posten så finner dere ut hva dere faktisk har. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 chieftech *minus* H = riktigt .. chieftec ikke chieftech ok folks Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 har et sort big tower, og jeg synes alt for mange begynner å ha det :razz: bare på raden jeg var på på TG var d ca. 10stk chieftec's Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Har svart chieftec full-tower. Og jeg driter i om alle andre har det! Det er det som er inni som teller ! Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Har Chieftec sjølv og det funkar genialt til mitt bruk. Eg må seie eg drite ein lang marsj i om 50, 100 eller 200 har det samme kabinettet. Det er eit ***** bra kabinett til den prisen; det kan jo ha noko med det å gjere at alle har det...... Det er no min meining!!!!!! Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Phiii ****.. skulle en gang kjøpe Chieftec dragon blå.. jeg nekta naboene her å kjøpe det, men så dreit jeg i det til slutt, de måtte nesten få lov til å bestille... Det endte opp med at jeg bestillte et addtronics istedet, og det jeg oppdager er at det er et fiinfint kabinett å modde osv... Var selvfølgelig litt dyrere, og litt styggere(originalt)... Så lenge Lian Li's alu. kabinetter ikke synker i pris, kommer jeg til å investere i et slikt også..forferdelig fat kabinett.. blir sikkert ikke like mange som kjøper det, pga god og fet pris..=D(håper jeg) Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 bensin16, jeg er da en av "naboene" dine, for å si det sånn, og du har aldri nekta meg å kjøpe chieftec :wink: er veldig fornøyd med mitt, eneste at det handtaket som er på sidedøren er litt i veien for vinduet......måtte sage rundt det, og det blei ikke FOR bra :sad: . og resetknappen er litt liten, men det er er bra kabinett å bygge i. det er bare min mening Lenke til kommentar
klo Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 22:52, MrA| skrev:Har svart chieftec full-tower. Og jeg driter i om alle andre har det! Det er det som er inni som teller ! Helt enig! Har selv silvah versjonen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Kjøper snart coolance 602, og det er jo chieftecH Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Merkelig at det bare er en annen her inne som har et sølv chieftec... Kjøpte mitt forrige uke og det er en ting somplger meg litt. Mitt Chieftec kabinet er som sagt sølv og jeg kan merkelig nok ikke ta ut min cd-rombrenner hvis frontdekselet er på. Noen andre av annen farge(på kabinettet ja) som hare samme problem ?? Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 09:50, Ozelot skrev:Merkelig at det bare er en annen her inne som har et sølv chieftec... To. Og jeg gir forøvrig blanke i om det er mange andre som har det, kabinettet ser bra ut, og er funksjonelt. Mer ber jeg ikke om. Lenke til kommentar
Loqdoc Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg har Chieftec Dragon Big Tower i Svart... KONGE kabinett men jævlig upraktisk på LAN... Er lei av at alle har likt som meg så nå skal jeg fikse litt på det... SDriver å bestiller noe vindu og litt annet stuff.... Så nå skal det bli fart på sakene... ER det noen som vet om en plass med en GOD guide til dette??? Mail adressen til meg på [email protected] .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå