Frekkas Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Var en tur på Elkjøp og skulle kjøpe spindel med 25 Verbatim DVD+R spindel. Da de ikke hadde denne fant jeg ut at jeg skulle korte ned ventetiden med å kjøpe en 10 pk Verbatim DVD+D advanced azo til 149,- 8X, dette er gode plater som jeg har meget god erfaring med. Stor var overraskelsen da jeg kom hjem og skulle åpne pakken. La merke til at "forseglingen" var brutt, det ble verre da jeg tok ut platene. Inni lå nemlig 5 stk DVD+R plater (Som skulle ligge der) De andre fem platene var derimot ikke DVD+R plater, nei der lå 4 stk DVD-RW plater og 1stk DVD-R plate... Dagens pris går dermed til Elkjøp for sjanseløs kontroll av varer (Regner med det var retur) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Heppsann.. Ja sånt kan faktisk skje..men er selvfølgelig svikt i rutiner der. Dra tilbake til butikken, så er jeg sikker på at det ordner seg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 var nok sannsynligvis retur ja, men hvorfor klage hvis du får 4 rw-plater?? de koster da mere enn r-plater da.. men men, skjønner at du vil ha det du betaler for. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Fordi jeg bare har + Brenner.. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Selg dem til en kopmis eller noe... Du kan jo ellers bare gå og klage... Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Haha, er det sant ? 5 x DVD+r, 4x DVD-rw og 1x DVD-r.. Elkjøp.. Kvalitet.. Ubrukligt.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 DVD-RW plater er ganske dyre.... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 He he... kult... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå