artificial Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det irriterer meg så grenseløst . etter jeg instalerte xp sp2 så har internettforbindelsen vært en jo-jo (ikke hun 13årige britney spearslookaliken fra usa), her ere symptomene (stavet rikrig?): - Faller ned til 0.2kbs før den tar seg opp igjen etter en dell blinking og styring av netverkskoblinings ikonet i høyre hjørne av windows "tray" - Internetforbindelse iconet blir først svart- så litt disco blinking så lyser den stabilt. - Faller som regel ut når linje kun beyttes littgrann , dvs sjekking av ftper, Radmin (remote administrator) email sjekking. - msn faller ut, ftp kobler seg ut har trålt ineternet for info om dette. det beste svaren jeg har fått er å update og patch men ingen ting har funket. om noe kansje litt mere stabilt. min ikke noe å skryte av. d tok meg 4 dager å sette opp og ordne alt tilbake sånn jeg vil ha windows og programmene mine. så jeg vil helst slippe å instalere sp1 igjen. det er sikekrt bare en liten sak som jeg har glemt å sette på. noen som vet hvilken knapp dette er? Ordet er ditt. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) jeg har også et spørsmål om sp2 brannmuren. bør jeg bruke den eller nis sin brannmur ? jeg vet egentlig ikke hvilken av dem jeg bør bruke, eller hvorfor. har sp2 sin brannmur noen åpenbare fordeler i forskjell fra nis sin ? jeg har ingen ruter, bare et adsl modem, så åpning av porter osv osv er ikke en aktuel betraktning sett fra min side. EDIT: har også opplevd problemer med å koble til nettet, ofte noen småproblemer her og der. har bare nis sin brannmur stående på, da to stk samtidig på kan komme i "konflikt" Endret 25. september 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå