Gå til innhold

Windows 2000 Pro Refresh Rate, desperat!!


Anbefalte innlegg

Heisann, prøver igjen da min forrige post ga ingen resultat.

 

Problemt mitt er at refresh raten er låst på 60 hrz, og da blir bildet hengede litt etter. Dette ,å jeg enten få fikset eller så blir jeg nødt og installere Win 98 på Nytt og legge Win 2k å hyllen. Refresh rate er mer eller mindre låst på 60, hvis jeg reduser til 16 bit farger og 640x480 Kan den settes opp til MAX 72. i 98 Se hadde jeg 85 Hrz i samme oppløsning (1280x1024).

 

System Specs,

Amd 1400

1024 MB DDr Ram

Asus a7v266 Mobo

Gforce 2 Gts Pro

Directx 8.1 (for win 2k)

Detonator 28.32 (for win 2k)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du må gjøre for å kunne få mer enn 60hz er å slå av vertical sync;

 

Høyreklikk på skrivebordet ditt

Egenskaper > Settings > Advanced > Geforce 2 > Additional Properties > OpenGL instillinger > Vertical synk > Av ..

 

Last ned siste nvidia detonator, http://www.guru3d.com

 

Du kan også laste ned third party, for å bedre hz din i applikasjoner, men det de gjør er å bare høyne hz til skjermens kapasitet .. Så om du har en skjerm som har 70 hz som maks, vil du bare få 70 hz ..

 

Ta av vertical synk :eek:) Og så ta av agp fast writes i biosen, hvis du opplever uhyggelig grafikk i enkelte spill ..

Lenke til kommentar

Dette funket ikke. Noen andre tips?

Fikk denne Mld opp. "The Program was unable to read yur display adepter setup information, This can be a result of outdated device list. Plese update device list by clicking the "Supported Devices" button above and try again.

 

Prøvde det og det var ingen nye tilgjengelig, siste versjon av prog...:sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-12 20:32, Malkier skrev:

Dette funket ikke. Noen andre tips?

Fikk denne Mld opp. "The Program was unable to read yur display adepter setup information, This can be a result of outdated device list. Plese update device list by clicking the "Supported Devices" button above and try again.


Prøvde det og det var ingen nye tilgjengelig, siste versjon av prog...:sad:




 

Du har installert drivere som NVfix ikke støtter!... (dette burde du ha lest) - last ned 23.11 (nvidia ref. drivere) og så prøver du nvfix igjen!

 

- funker d ikke da... hiv pc'n på hav!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-12 20:32, Malkier skrev:

Dette funket ikke. Noen andre tips?

Fikk denne Mld opp. "The Program was unable to read yur display adepter setup information, This can be a result of outdated device list. Plese update device list by clicking the "Supported Devices" button above and try again.


Prøvde det og det var ingen nye tilgjengelig, siste versjon av prog...:sad:




Den har jeg svaret på: *Doesn't work with the 27.41 and newer drivers!*

 

bruk Power Stip da vel.. ?

 

Sephiroth

http://bryce.clansalsa.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...