chokke Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Er det mye forskjell? 6.1 er et veldig ukurant system, av erfaring. 5.1 er vel mer mottatt i spill som det skal brukes VELDIG mye til (ca 95%) Tenkt på å bruke prisgarantien opp mot datakjeden og få det for ca. 2000 Hvis ikke utsetter jeg det til senere og håper på å få lov til oppgradering Endret 26. september 2004 av chokke Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 opp(sideysy) Har creative lydkort, hørt rykter om at det er spesielle utganger så bare creative høyrtalere funker? Eller gjelder det bare subwooferen med utgangene til satelittene? Vil gjerne ha svar på første post og Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tror det vil være et bra kjøp. Z-680 er et kongesett. Har selv Z-560 og jeg er strålende fornøyd med det og Z-680 skal jo være enda bedre igjen. Har du pengene til det anbefaler jeg det på det varmeste. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 har pengene, som nevnt i en annen tråd vil jeg gjerne betale minst mulig Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Alle vil betale minst mulig, men har du pengene til det settet og er villig til å bruke de pengene ville jeg gått for det settet. Du kan eventuelt vente til det nye Z-5500 kommer ut. Det er bedre enn Z-680 tror jeg (ikke helt 100% sikker) men det er et veldig bra sett og det skal være en noenlunde fin pris på det. Hvis du venter litt til det kommer ut kan du se på markedet på logitech høytalere, for prisene vil være ennerledes da. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det var en tråd om dette i forumet for en tid tilbake, der var det en webshop som hadde et veldig bra tilbud på Z-680. Let litt rundt etter den tråden. Og forresten, Logitech Z-680 er designet for å vekke de døde. Hallelujah for et trøkk det er i det anlegget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå