Gå til innhold

anonym bank konto

chil

Anbefalte innlegg

hvor kan jeg få tak i en anonym bankkonto? kan jeg få det i norge eller må jeg til utlandet for å få opprettet en slik? f.eks Sveits, små sydhavsøyer (slik som pyreamidespillene bruker)

noen som vet?

takker for svar

PS visst noen lurer skal ikke dette brukes til svindel, men ønsker bare å være anonym... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske sikker på at Sveits ikke har anonyme bankkontoer lengre. Cayman Island er jo en slager blant postordrefirma og pyramidespillere.

Edit: hvorfor må den egentlig være anonym? Norske banker strør ikke akkurat om seg med konto-opplysninger til andre. Bankkontoer i slike land kan også by på mye problemer. Hva om banken går konkurs eller noe? Hvem skal du klage til?

Ville holdt meg unna slikt jeg. Norske myndigheter får tak i mye informasjon hvis de bare vil ha det.

Endret av Darth Kjell
Lenke til kommentar
Jeg er ganske sikker på at Sveits ikke har anonyme bankkontoer lengre.

Å joda. I Sveits kan du få anonym bankkonto så det holder. Kan også få anonym bankboks. :thumbup:

Er det ikke slik att i svetis bruker dem tall istede for bokstaver på inofen om deg? Eller er det bare så strengt att de aldri gir ut info? LItt dumt å opprette en bankbok/konto med 10 mill på, også plutselig stenger banken den og tar penga... :innocent:

Lenke til kommentar

Å joda. I Sveits kan du få anonym bankkonto så det holder. Kan også få anonym bankboks. :thumbup:

Nei, jeg er rimelig sikker på at Sveits gikk bort fra anonyme bankkontoer i 1991. Østerrike hadde muligheter for anonyme bankkontoer før, vet ikke om de har det nå.

Det var vell press fra EF og USA som satte en stopper for anonyme bankkontoer i Sveits.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er rimelig sikker på at Sveits gikk bort fra anonyme bankkontoer i 1991. Østerrike hadde muligheter for anonyme bankkontoer før, vet ikke om de har det nå.

Det var vell press fra EF og USA som satte en stopper for anonyme bankkontoer i Sveits.

UsA er styrt av jøder.

Men uansett nei skal ikke bruke dette til noe kriminelt. Men til noe som kanskje ikke er like godt likt av venstesiden i vårt land. Å da vil jeg helst være anonym slik at ikke plutselig huset mitt står i fyr å flammer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...