chil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hvor kan jeg få tak i en anonym bankkonto? kan jeg få det i norge eller må jeg til utlandet for å få opprettet en slik? f.eks Sveits, små sydhavsøyer (slik som pyreamidespillene bruker) noen som vet? takker for svar PS visst noen lurer skal ikke dette brukes til svindel, men ønsker bare å være anonym... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Jeg er ganske sikker på at Sveits ikke har anonyme bankkontoer lengre. Cayman Island er jo en slager blant postordrefirma og pyramidespillere. Edit: hvorfor må den egentlig være anonym? Norske banker strør ikke akkurat om seg med konto-opplysninger til andre. Bankkontoer i slike land kan også by på mye problemer. Hva om banken går konkurs eller noe? Hvem skal du klage til? Ville holdt meg unna slikt jeg. Norske myndigheter får tak i mye informasjon hvis de bare vil ha det. Endret 25. september 2004 av Darth Kjell Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg er ganske sikker på at Sveits ikke har anonyme bankkontoer lengre. Å joda. I Sveits kan du få anonym bankkonto så det holder. Kan også få anonym bankboks. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg er ganske sikker på at Sveits ikke har anonyme bankkontoer lengre. Å joda. I Sveits kan du få anonym bankkonto så det holder. Kan også få anonym bankboks. Er det ikke slik att i svetis bruker dem tall istede for bokstaver på inofen om deg? Eller er det bare så strengt att de aldri gir ut info? LItt dumt å opprette en bankbok/konto med 10 mill på, også plutselig stenger banken den og tar penga... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg er ganske sikker på at Sveits ikke har anonyme bankkontoer lengre. Å joda. I Sveits kan du få anonym bankkonto så det holder. Kan også få anonym bankboks. Nei, jeg er rimelig sikker på at Sveits gikk bort fra anonyme bankkontoer i 1991. Østerrike hadde muligheter for anonyme bankkontoer før, vet ikke om de har det nå. Det var vell press fra EF og USA som satte en stopper for anonyme bankkontoer i Sveits. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 skarru rane en bank nå da? Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Jeg er ganske sikker på at Sveits ikke har anonyme bankkontoer lengre. Å joda. I Sveits kan du få anonym bankkonto så det holder. Kan også få anonym bankboks. Nei, jeg er rimelig sikker på at Sveits gikk bort fra anonyme bankkontoer i 1991. Østerrike hadde muligheter for anonyme bankkontoer før, vet ikke om de har det nå. Det var vell press fra EF og USA som satte en stopper for anonyme bankkontoer i Sveits. UsA er styrt av jøder. Men uansett nei skal ikke bruke dette til noe kriminelt. Men til noe som kanskje ikke er like godt likt av venstesiden i vårt land. Å da vil jeg helst være anonym slik at ikke plutselig huset mitt står i fyr å flammer. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 UsA er styrt av jøder. ZOG? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 [offtopic] Ikke bare USA, hele verdensøkonomien er styrt av jøder. De 300 rikeste jødefamiliene (som styrer verdensbankene rundt omkring) har mer penger enn hele resten av verden tilsammen. Det sier LITT [/offtopic] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hold dere ON topic folks! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Litt info i denne linken slik jeg ser ting så er det ganske anonymt å ha penger og bankboks i sveits. Det er sikkrere enn cayman øyene og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå