M-WaWe Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Personlig ville jeg kjøpt FX5700-kortet. Jeg skjønner jo deg og det er jo det billigste kortet. Men som du skrev tidligere: ************************** Det er et ganske utdatert kort som ikke yter noe særlig. Koster vel mye pga. Dual-DVI. Er et "billigkort" ja. ************************** Da blir jeg litt mindre lysten på kortet. Er jo kjent at "billige" kort har tregt minne og at kort med f.eks 128 mb med raskt minne er mye raskere enn billige kort. Og bruker jeg 2000 kroner på ett kort så vil jeg liksom være fornøyd! Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Du blir ikke fornøyd hvis du bare bruker 2000 kr. på et gfx kort........ Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Du blir ikke fornøyd hvis du bare bruker 2000 kr. på et gfx kort........ Nei regner ikke med det. Men litt fornøyd kan jeg vel få lov til å bli Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Du blir ikke fornøyd hvis du bare bruker 2000 kr. på et gfx kort........ Ironi? Hvis ikke så var det jo en svært latterlig og absolutt feilaktig påstand. Man kan jo bli knall fornøyd med et skjermkort til 300kr, hvis du ikke skal spille. Jeg regner med at de fleste (ikke ekstreme spillefolk som skal kjøre doom3 i 1600x1200 på ultra high) hadde blitt fornøyd med et gfx kort til ca 2000 (eks 9800PRO evt med flashing til XT). Kan du komme med grunner til hvorfor man ikke blir fornøyd ved bruk av "bare" 2000kr? Tror at trådstarter vil bli helt OK fornøyd med f.eks 5700kortet (som sikkert er det beste valget for han i denne situsasjonen). EDIT: En kamerat av meg kjøpte 9800PRO for 2000kr, han kjører doom3 på rimelig høy oppløsning med høy detalj... Endret 30. september 2004 av schmelck Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Du blir ikke fornøyd hvis du bare bruker 2000 kr. på et gfx kort........ Ironi? Hvis ikke så var det jo en svært latterlig og absolutt feilaktig påstand. Helt enig.. Jeg er kjempefornøyd med mitt radeon 9600 kort. Når man ikke er ute etter å spille, så er det rett og slett bare dumt å bruke mer enn en tusenlapp på skjermkort. Men kunne godt tenkt meg et kort med dobbel/trippel dvi. Det er dessverre noe dyrt.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Og bruker jeg 2000 kroner på ett kort så vil jeg liksom være fornøyd! Om du blir fornøyd kommer jo an på hva du skal bruke det til. Prøver du å spille nyere spill i dugelig oppløsningen kommer du til å irritere deg grønn, men skal du bruke det stort sett til video/bilde-redigering, enkle 3D-oppgaver og litt eldre spill fungerer det helt topp. Tingen med kortet er at du får brukt DVI på begge skjermene, noe som i seg selv er bra greier. Skal du spille og bruke det til 3D tror jeg at det blir det beste valger mm. du går opp på X800 eller 6800-serie kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå