b-real Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Recently Korn have announced that they are going to Release a greatest hits album, with two cover versions as singles. The First single will be a cover of Cameo's 1980s hit, "Word Up." The other cover version is a cover of Pink Floyd's "Another Brick in the Wall." Til de som var på roskilde og så KoRn live så har de fått høre KoRn sitt cover av Another Brick In The Wall..og jeg kan bare si..gled dere folkens. Det er MEGET bra. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har det i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Da har jeg albumet, Another Brick... var ikke så gæren nei. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 kult, vet du når albumet skal komme? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) er ikke de første numetal folkene som prøver å kovre den. Manson lagde en, ganske kul den egentlig, men eg liker best den orginale Endret 6. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Recently Korn have announced that they are going to Release a greatest hits album, with two cover versions as singles. The First single will be a cover of Cameo's 1980s hit, "Word Up." The other cover version is a cover of Pink Floyd's "Another Brick in the Wall." Til de som var på roskilde og så KoRn live så har de fått høre KoRn sitt cover av Another Brick In The Wall..og jeg kan bare si..gled dere folkens. Det er MEGET bra. Hadde aldri trodd at Korn covra favorittbandet mitt. Så kult det var når de tok goodbye cruel world og så stakk de. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kan virke som at Korn har en tørkeperiode på låtskrivnings-fronten.. De har jo nettopp kommet med en cover på Cameo's "Word up" også. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Nettop. Den var elendig, syns nå jeg. Og det til tross for at KoRn alltid har vært favorittbandet mitt! Ble faktisk litt lei meg da jeg hørte "Word Up". Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg synes Word Up er kul! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jaja, smaken er forskjellig.. heldigvis! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Artig i og med at de er motstandere av kommersialiseringen av artister/musikk. Greatest Hits Collections pleier som regel å være forbeholdt artister som det ikke går så altfor bra med, og/eller kun tenker penger. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Artig i og med at de er motstandere av kommersialiseringen av artister/musikk. Greatest Hits Collections pleier som regel å være forbeholdt artister som det ikke går så altfor bra med, og/eller kun tenker penger. Tja, jeg synes de kan gjøre det med verdigheten i behold etter ti år i gamet. Metallica feks. har ikke utgitt noe best of-album. Hvorfor? Som Hetfield sa i et intervju, da fortsetter jo folk å kjøpe alle CD-ene deres istedenfor bare ett best of-album. Så jeg vet ikke... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hørte Another brick in the wall, var litt skuffet, den var ikke såååå bra, helt ok! Har ikke hørt Word Up enda men Gun sin verson av den sangen er jo bare drit rå... Gleder meg.. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har nettopp fått det jeg og, og fy så tøff Word Up er Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 uff så idiot den nye sangen var. Hva i alle dager var det der hundetemaet? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Beats me. Jeg hater den. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Word Up var mye tøffere enn Another Brick in the Wall... Den sangen rocker bare!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå