Gå til innhold

Liten info om Greatest Hits albumet til KoRn

b-real

Anbefalte innlegg

Recently Korn have announced that they are going to Release a greatest hits album, with two cover versions as singles. The First single will be a cover of Cameo's 1980s hit, "Word Up." The other cover version is a cover of Pink Floyd's "Another Brick in the Wall."

Til de som var på roskilde og så KoRn live så har de fått høre KoRn sitt cover av Another Brick In The Wall..og jeg kan bare si..gled dere folkens. Det er MEGET bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Recently Korn have announced that they are going to Release a greatest hits album, with two cover versions as singles. The First single will be a cover of Cameo's 1980s hit, "Word Up." The other cover version is a cover of Pink Floyd's "Another Brick in the Wall."

Til de som var på roskilde og så KoRn live så har de fått høre KoRn sitt cover av Another Brick In The Wall..og jeg kan bare si..gled dere folkens. Det er MEGET bra.

Hadde aldri trodd at Korn covra favorittbandet mitt.

Så kult det var når de tok goodbye cruel world og så stakk de.

Lenke til kommentar
Artig i og med at de er motstandere av kommersialiseringen av artister/musikk. Greatest Hits Collections pleier som regel å være forbeholdt artister som det ikke går så altfor bra med, og/eller kun tenker penger.

Tja, jeg synes de kan gjøre det med verdigheten i behold etter ti år i gamet.

Metallica feks. har ikke utgitt noe best of-album. Hvorfor? Som Hetfield sa i et intervju, da fortsetter jo folk å kjøpe alle CD-ene deres istedenfor bare ett best of-album. :) Så jeg vet ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...