xizu Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Dette er et nybegynnerspørsmål, men jeg spør før jeg prøver. Har internett fra NGT og trådløsrouter fra 3com. Slått av DHCP i routeren og koblet så den fungerer som en switch. Får å komme inn på trådløsrouteren nå, må jeg forandre IP på maskinen til en som ligger på samme range som routeren (192.168.1.xxx). Det jeg lurer på, er om det er OK å forandre IP på routeren til en som ligger på samme range som routeren fra NGT bruker, f.eks. 10.0.0.99. Da skulle jeg vel komme inn på routeren uten å endre instillingene på PC? Lenke til kommentar
xizu Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 *bump* Ingen som vet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Da skulle jeg vel komme inn på routeren uten å endre instillingene på PC? Det skulle ikke være noe problem det. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ja, ikke noe problem å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå