WipeOut- Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hei, Jeg har et Msi K7N2G-ILSR(MS-6570) og en Sunsway/ST Lab PCI ATA133 RAID Kontroller. Når jeg starter pc'en med det nye raidkortet i, uten disker tilkoblet, så kommer jeg forbi raid-biosen til det nye raid-kortet, men da stopper/henger alt seg opp under den gamle raid-biosen. Når jeg starter pcen med det nye raidkortet + disker tilkoblet, så kommer jeg til akkurat samme plass, men da lister den gamle raiden opp diskene og jeg får mulighet til å gå inn i biosen. Desverre stopper/henger den på samme måte, og jeg kommer ikke videre. Når jeg tar ut raidkortet og starter pcen funker den som hakka møkk. Noen som vet hva som kan være galt? -Wipe Lenke til kommentar
.V. Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hadde et lignende problem med en S-Ata kontroller fra Sunsway, men det ordna seg da jeg flasha til nyeste bios. Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 har allerede den nyeste biosen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå