Gå til innhold

hjelp til slicing og koding?

Anbefalte innlegg

Jeg er stort sett færdig med designet på siden min (mangler kanskje en header), men uansett...Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal slice siden, og er ganske noob i CSS, derfor lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg å slice + kanskje kode litt av siden. Typografi, farger, linkfarger osv. kan jeg ta meg av selv, men selve "rammen" på siden + CSS rollover trenger jeg hjelp til. Har prøvd med tables, men det tok seg ikke særlig bra ut, dessuten har jeg skjønt at tables ikke er en optimal løsning når man designer sider..

Har lagt ved en zip-fil som inneholder et png-bilde av hele designet med og uten hover, så det er bare å laste ned ;)

på forhånd takk

Mvh.

Steinar Andersen

layout.zip

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vis noen er snill å gjør det for deg hadde det vert en ide å lagt ut høykvalitetsbilder ikke noen på 38kb

ok, skal gjøre det. skal legge ut PSD filen også, men den er ganske rotete...

Men vil dere helst ha PNG, eller jpg. (Vet ikke helt hvordan jeg stiller inn kvaliteten på PNG-24..)

Nedenfor ligger .PSD filen + høykvalitets JPG bilde..

layout.zip

Endret av Tha_Zaynt
Lenke til kommentar

Jeg fikk til å slice slik at fungerer og har fått det til med tables nå, men jeg sliter fortsatt med å få det til med div's. Jeg vet ikke om jeg skal bruke position: absolute, relative eller static. Med tables er det greit fordi cellen under automatisk hvis dere skjønner hva jeg mener..Noen som vet av noen gode tutorials på akkurat dette? Eller som kanskje vil ta seg av akkurat dette for meg...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...