skyline-aleks Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har fått meg MP3 spiller og med denne fulgte det med musicmatch. Hva slags program er dette?? Er det et progam til å øaste ned musokk fra internett med?? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det er et program for å spille av MP3! Forholdsvis bra program, bedre enn f.eks WinAmp mener jeg! Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Syns MusicMatch er hel sjef for å holde orden på mp3 arkivet. Lenke til kommentar
skyline-aleks Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Så det er ikke et program man kan lase ned mp3 fra?? HVor kan man i så fall finne et program tilå laste ned mp3 med?? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) du har jo napster og et par andre, så jeg ikke tror jeg har lov til å nevne Endret 26. september 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Flyttet til programvare. Jeg vil annbefale trådstarter å ta en titt på retningslinjene til forumet. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 MusicMatch er bra, brukte for en del år tilbake, men så fant jeg ut at jeg ikke gadd å ha noe særlig sanger på PC'en å slettet mesteparten (og programmet) Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Musicmatch er SVÆRT treigt.. Ettersom eg har lagt inn alle cd-ene mine på dataen. Winamp er mykje raskere enn Musicmatch når nummeret på mp3 kjem over 2000. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Du kan høre på musikk, og laste ned mot betaling = helt lovlig med Music Match.... :-) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvis du vil ha et godt musikkprogram hvor du (snart) kan laste ned musikk til en billig penge, ville jeg brukt iTunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå