thomasb89 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hei,, jeg skal lage meg t-skjorter,og har kjøpt papir,men jeg må bildene til å bli speivente., noen som vet om ett program eller hvordan jeg gjør dette?=?? Lenke til kommentar
mådderbitsj Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 er det ikke det samme å snu bildet 180 grader horisontalt da...? trur det får samme effekt... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hva her dette med overklokking å gjøre? Ta en titt under lyd og bilde du. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Flyttes! Pass på at du poster i riktig kategori, så får du fortere svar også. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) hei,, jeg skal lage meg t-skjorter,og har kjøpt papir,men jeg må bildene til å bli speivente., noen som vet om ett program eller hvordan jeg gjør dette?=?? Det kan gjøres i Paint som følger med Windows, men om du vil ha et bedre gratisprogram som gjør jobben så last ned Irfanview. http://www.irfanview.com/ Endret 26. september 2004 av Mythos Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 I Photoshop går du på "Image" og "Rotate Canvas" og "Flip Canvas Horisontal" Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Men det enkleste kan være å velge t-shirt transfer i printeroppsettet - Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå