Sir_cruz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har online.no eget DNS nr. for tråløst nettverk ? kommer nemmelig ikke på nett med online på det tråløse men kommer på med Kabel Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Her snakker vi nok om brukerfeil. Du har tydeligvis gjort et eller annet feil under installasjon og konfigurasjon av ditt trådløse nettverk. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Det er ikke jeg som har mekket det engang det er de fæle dell folka de skulle komme hitt og sette opp alt for søstra mi (det er hennes pc) men neida ikke noe funka ikke engang den med Kabel , men så fikset jeg den men har aldri vært bort i tråløse nett før... Så kansje noen kan guide meg gjennom dette ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Jeg holder en knapp på at det trådløse nettverkskortet ikke er konfigurert riktig. Sørg for at det har samme instillinger som kortet med tråd. Dvs, samme IP (med unntak av siste siffer), dns etc. Hvis det er satt til å få instillinger automatisk av DHCP, men allikevel ikke har fått riktige instillinger (forutsatt at du har dhcp server selvsag), må du først endre IP manuelt, og deretter la den finne det automatisk. Endret 25. september 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Mulig Dell mangler kunnskaper på dette området Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Mulig Dell mangler kunnskaper på dette området De kan ikke masse om akkuratt dette i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå