Jack Jazzrabbit Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Etter å ha spilt ferdig FarCry bestemte jeg meg for å prøve Doom3. Men etter å ha installert spillet fikk jeg meg en liten overraskelse når jeg starta spillet: grafikken var helt rar. Alt gikk uten hakking og slikt, men oppløsningen var helt for jævlig. Det så ut som et 640x480-bilde som var blitt blåst opp til 1280x1024, vanskelig å lese hva som står i menyer og slikt, måtte gjette meg frem. Veldig merkeli spør du meg! Litt specs: Skjermkort: ASUS v9280 m/"GeForce4 Ti4200 with AGP8x" -brikke, driverversjon 52.16. DirectX: 9.0c WindowsXP sp1 Doom3: 1.0 (<- Har ikke oppdatert spillet, så jeg regner med det er v1.0. Og det er ikke retail-versjon ) Håper noen har peiling på hvordan jeg blir kvitt dette problemet slik at jeg får spillt Doom3 jeg også PS. Har forresten fundert på å kjøpe nytt skjermkort, men har ikke råd akkurat nå. Takker for svar. Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Glemte å si at jeg prøvde med de nyeste driverne til skjermkortet mitt, men det hjalp desverre ikke. Har ikke prøvd med eldre drivere... Samme fenomenet forekommer i hovedmenyen til Splinter Cell: Pandora Tomorrow, og jeg må restarte maskina for å avslutte spillet I Doom3 går det derimot helt greit å avslutte spillet med "Quit"-knappen, når jeg får fomla meg frem til den. Tok også noen skjermdump fra Doom3 for å vise dere hvordan grafikken ser ut, men bildene som jeg tar er helt fine i motsetning til hva jeg egentli ser på skjermen mens jeg spiller... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 min erfaring er at 44.67-driverne er de raskeste og mest feilfrie ti4x00-driverne. (Har prøvd det både hos meg da jeg hadde et slikt kort før og hos en kompis som har det nå.) Du kan prøve dem å se om det hjelper? Kompisn min hadde problemer med flere av de nyeste driverne i doom 3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå