*Magnus* Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hei.. Pappa fikk sin nye HP Pc her i går p4 3.6 ghz 1 gig ram X600 Så skulle jeg legge inn nye ATi drivere (CCC 4.9). Så restartet jeg pcen, å trykket F8 hele tiden for å komme inn i safe mode.. men det underlige var at jeg aldri kom innpå Safemode.. den started bare helt vanlig. noe som er litt udnerlig.,. jeg trudde det var F8 på alle pc'er jeg.. (hk) Men uansett, til spm'et Er det noen som vet hvilken knapp det er for å komme inn på safe mode på en HP pc ? jeg vet ikke modell, vet bare at det er HP merke å speccen over.. -På forhånd takk Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Hmm, jeg skjønte ikke helt hvorfor du skulle inn i safemode i det hele tatt? Uansett, det kan også være F5 som brukes til sikkerhetsmodus. EDIT: En smule feilpostet kansje? Endret 25. september 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Hmm, jeg skjønte ikke helt hvorfor du skulle inn i safemode i det hele tatt? Uansett, det kan også være F5 som brukes til sikkerhetsmodus. EDIT: En smule feilpostet kansje? ja jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal poste det.. men det har me skjermkort å skjermkort drivere å skjøre så at jeg velgte denne plassen.. jeg skal inn på safe mode for å bruke drivercleaner å renske det lille som er igjen skal teste F5 edit: jepp, det var F5 takker Endret 25. september 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Raper Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Et tips til de som har lagt inn SP2 og ikke kommer inn i sikkerhetsmodus etterpå. Hvis du har Nero 6.0+ på maskinen så vil INCD sperre for adgang til sikkerhetsmodus.Oppgrader til siste versjon av INCD så vil problemet løse seg. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 litt OT: Her er et dumt spm.. men har aldri hatt en HP før.. bare hjemmebygde, Det er sikkert å skifte skjermkort drivere på en HP ja ? ikke noe som ikke vil funke osv ? vet aldri me ferdigbyggede pc'er Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 "Hold kjeft!" HP er faktisk ganska bra ferdigbygde PC'er, men for all del sørg for å installere Catalyst drivere. Fungerer akkurat på samme måte som hjemmebygde å installere drivere. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 takk for svar.. Ja. trur ikke han merker forksjell på Cat å omega uansett.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Slike tråder kan du bruke "Annet om hardware" kategorien til. Det ser ut til at du har fått svar på problemet ditt så da kan denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg