Gå til innhold

Bildeoppdatering av AquaeroUSB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du får den til mandagen så kan du bare glede deg. Men det jeg fant ut når jeg monterte kabelen mellom aquaero og aquastream, så trenger du ikke å koble strøm til aquaero'n. For det vil den få fra aquastream panelet når du monterer kabelen.

Men du har noe moro å se frem til.

Endret av Lotus-Omega
Lenke til kommentar

Bestilte nå, men idiot som jeg var leste jeg ikke godt nok på og tenkte kabelen skulle kobles til pumpen (hvorfor fatter jeg ikke :() tenkte ikke på kontrolleren. Så nå venter jeg på ny kabel, en meget DYR fornøyelse å bestille en enslig kabel ;( :ermm::scared:

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Typiskt! Jeg ante ikke hvilken versjon aquastream jeg hadde så jeg bestilte begge deler.

Jeg fant ut at jeg er eier av 1.0 rev. Det skal stå en merkelapp på strøminntaket aquastreamkontrolleren om hvilken versjon det er. Gjør det ikke det, er det en 1.0 rev.

Jeg har blitt helt forelska i min aquaero.. Synd microplex gikk tom for T-koblinger da.. De sender så fort de får inn igjen kostnadsfritt, men likevel...

Nå får jeg ca-vanntemp ved å teipe fast en tempmåler til tanken.

Lenke til kommentar

am3k: Det var jo synd det med kabelen da.

Håper dere også kan legge ut noen bilder av deres oppsett. Bare så en kan få noen andre ideer eventuelt.

Bare lurer på om dere vet hva den 20-pins kontakten på kortet kan brukes til. Har ennå ikke funnet noe på nettet om det.

Endret av Lotus-Omega
Lenke til kommentar

AC har enten noe på tegneblokket for den 20pins-kontakten.

Jeg har aquaero, men kommer ikke tilbake til den før søndag...

Microplex har desverre rota bort T-koblingene på lageret, og det kan ta evigheter før jeg får de. Kan ta tid før jeg får en tempsensor i vannet da ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...