henriksern Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 jeg får ikke kommi inn i disken hvor windows og alle mine fine mp3 filer ligger fra linux.. åssen kommer man seg inn på den ?? kjeder meg her,, går ikke ann å sitte foran pc uten musikk Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Ta en titt på denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=27&replies=34 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 mount -t filsystem /dev/hdx? /der/du/vil/ha/filene filsystem : vfat eller ntfs det er ikke sikkert kjernen har støtte for ntfs, så da må du compilere det inn. hdx? : x er hardisken. hda er primary master, hdb er primary slave etc. ? er parisjonen. 1 for første partisjon, 2 for andre etc. man mount for mere informasjon. Du kan bruke fdisk for å finne ut hvilke hdd som er hva. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 tusen takk må lære meg å søke igjennom forumet :razz: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Selv om det står i den andre tråden: $ man fstab Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 lol. Dette må være den meste spurte spørsmålet på linux delen av forumet. Har sett det ca. 5 ganger den siste måneden. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 da burde linux folka få gjort det lettere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå