Afterburn Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hei! Jeg kjøpte nettop pcen som er under denne teksten. Jeg satt alt sammen og testet om denne funket Men når den er i boot fasen så plutselig stopper den bare Jeg tenkte at det kansje kunne være strømforsyningen og prøvde med en fra en anna pc. Men dette gidde ikke resultater, og den fortsatte å slå seg av :( Så jeg har kommet fram til at det kan være hovedkortet, i og med at jeg har bilde på sjermen kan det jo ikke være RAM CPU eller SKJERMKORT. Noen som har noe svar på dette ? Hadde vert kjempefint Den som kommer med et forslag som kan hjelpe ska få en Gmail konto visst det frister! FRA KOMPLETT.No Sony DVD-spiller IDE 16x/40x Intel Pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 1MB cache, Prescott Western Digital Caviar 250GB S-ATA 8MB cache 7200RPM MSI 865PE NEO2-PFISR Hovedkort S478/800 I865PE,SATA,ATX,GbLAN,Dual-DDR, Firewire Chieftec BX Tower m/dør Sort og SølvKabinett 360W PSU Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail Sunsway Lydkort PCI 4-kanals Lydkort med C-Media 8738 chip, retail PAPST Vifte 120x120x25mm Vifte m/5,25" kontakt 26d Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Hvis den stopper under boot er det stor sannsynlighet for softwarefeil. Hvis du ikke finner ut av det, er nok reinstall av OS en grei løsning. Har maskinen funket i det hele tatt etter at du mottok den? Endret 25. september 2004 av Rikky Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hmm, tror du har misforstått litt "Rikky"... Ettersom jeg har skjønt det har du enda ikke greid og få lagt in OS? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har du svart lys fra skjermen? Ser ut som at den ikke har noe å boote fra, med andre ord at den bare står på "hold" SKjedde samme med meg når XP cden ikke funka helt og nyformatert hardisk Lenke til kommentar
Afterburn Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Hmm, tror du har misforstått litt "Rikky"... Ettersom jeg har skjønt det har du enda ikke greid og få lagt in OS? Stemmer det. Har ikke klart å legge iss os så jeg har et stort problem vil jeg tro har bygd mange pcer men denna virka ganske gott fukka Lenke til kommentar
wim Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Når i boot-fasen henger det? Får du noe feilmelding? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hmm, tror du har misforstått litt "Rikky"... Ettersom jeg har skjønt det har du enda ikke greid og få lagt in OS? Boot=oppstart av OS... Før det kommer POST (Power On Self Test). Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) alle strømkabler står i? S-ATA strømmen står i? koblet til IDE-kabel til CD-drev osv? hva skjer når den stopper? Fryser skjermbildet? Blir skjermen svart? Endret 25. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Afterburn Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Når i boot-fasen henger det? Får du noe feilmelding? den viser MSI logoen og så kommer den til der det står amibios så plutselig stoppe den helt Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå