Gå til innhold

Ipod Mini eller Ipod 20gb?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Fikk min g4 40gb i går og har lasta over 36gb med musikk sålangt :) Alt er, ifølge megselv, MUST HAVE musikk...

Hehe.. Hele LedZep, Pink Floyd, Cave og Cash samlinga tar jo sine 5 gb alene :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da er jo egentlig valget ditt da iversen 99... hvis du liker å ha komplette album osv så går du får en med litt kapasitet i! :thumbup: altså 20GB

men om du er som meg, som hører bare på ca. 100 sanger "om gangen", så ville jeg gått for mini'en :cool:

lykke til med kjøpet :p slike valg er ikke lette :roll:

Lenke til kommentar
ville gått for Ipod Mini jeg... hvem hører på flere enn (ca.) 1000 sanger da? seff er det mange som har flere enn det, men jeg tror neppe de hører på alle... så jeg ville gått for Mini'en :thumbup:

Jeg og. Har ikke behov for å ha med HELE musikksamlingen min til alle tider.

Lenke til kommentar
ville gått for Ipod Mini jeg... hvem hører på flere enn (ca.) 1000 sanger da? seff er det mange som har flere enn det, men jeg tror neppe de hører på alle... så jeg ville gått for Mini'en :thumbup:

takk for støtten :D

det er (i mine øyne) bortkastet penger de resterende til 20Gb.. i tilliegg er mini fetere oxo :thumbup:

Lenke til kommentar

har for øyeblikket 500 sanger på min ipod 20 gb og de tar 4 gb så det går ikke mer en 600-700 sanger på en mini. Ipod 20 gb har forresten "bare" 18,5 gb og jeg regner derfor med at ikke ipod mini har 4 gb heller :hmm:

har musikk fra 112 til 1411 bit men det meste ligger på rundt 192

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

takk for støtten :D

det er (i mine øyne) bortkastet penger de resterende til 20Gb.. i tilliegg er mini fetere oxo :thumbup:

nå har jeg bestilt mini får den i morgen eller mandag... :D ...tror faktisk den tar 1000 (men det er kansje litt fordi jeg ikke er ekstremt opptatt av kvalitet bare det ikke skurr og sånn)

Lenke til kommentar

jeg har også tenkt på å kjøpe beskyttelse til min ipod 40 gb, men- har oppdaget både jam jacket pro 40

og iskin evo 2. her er en link til evo2, med andre farger.

Synes jo det er bra at det er beskyttelse for riper og liknede på displayet. Ser jo at det er små forskjeller, men er det noen som vet hvilke som passer best, og om de ser bra ut på etc? Anbefalinger?

Som svar på topic vil jeg absolutt anbefale deg en ipod på 20 gb. Den er ikke så stor, også har du mye mer lagringsplass til bare noen hundre lapper ekstra :D Jeg liker iallefall å kunne ha mest mulig musikk tilgjengelig. (Selv om jeg bare såvidt har begynt å legge inn musikk på min, og på langt nær har den full, så får du fort et par tusen sanger :)

Lykke til med valget ditt da! :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg blir litt frustrert over at ingen snakker om iriver ihp 100 serien

de er jo klarrt de beste harddiskspillerne, bedre enn apple ipod, som ikke kan måle seg med den engang.

Poenget her var vel at topic handlet om ipod mini el. 20 gb. Start et nytt emne om iriver ihp100 serien siden du tydelighvis er så opptatt av det (har lest dine innlegg i andre topic)

Og hvor vidt iriver er bedre enn ipod, uansett tester eller ikke, så la ipod være ipod og iriver være iriver, ikke prøv å overbevise oss om din mening. Vi må få lov til å like ipod for det den er! KJenner faktisk at JEG blir irritert! La oss konkludere med at vi har forstått at du liker iriver. Ikke prøv å kvele oss andre med dine meninger. For meg virker det som om du prøver å pakke din overbevisning på oss for alle penga.

Jeg gidder ikke blande meg inn i hva som er best av de to merka, men for pokker tolerer at vi som liker ipod faktisk gjør det.

Jeg liker ipod for bra design, ferdi med det.

Og ikke ta dette som et angrep på iriver. Jeg blir bare irritert over at du prøver å få oss til å like den fordi du gjør det.

Lenke til kommentar
Hvis du er redd for riper kan du bare kjøpe en iSkin

vet du hvor mye det koster?? og eventuelt om noen norske elektrobutikker selger det.. eller må du bestille via nettsidene til iskin :hmm::hmm:

Du kan kjøpe de på de fleste Apple butikker!

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar
jeg blir litt frustrert over at ingen snakker om iriver ihp 100 serien

de er jo klarrt de beste harddiskspillerne, bedre enn apple ipod, som ikke kan måle seg med den engang.

Poenget her var vel at topic handlet om ipod mini el. 20 gb. Start et nytt emne om iriver ihp100 serien siden du tydelighvis er så opptatt av det (har lest dine innlegg i andre topic)

Og hvor vidt iriver er bedre enn ipod, uansett tester eller ikke, så la ipod være ipod og iriver være iriver, ikke prøv å overbevise oss om din mening. Vi må få lov til å like ipod for det den er! KJenner faktisk at JEG blir irritert! La oss konkludere med at vi har forstått at du liker iriver. Ikke prøv å kvele oss andre med dine meninger. For meg virker det som om du prøver å pakke din overbevisning på oss for alle penga.

Jeg gidder ikke blande meg inn i hva som er best av de to merka, men for pokker tolerer at vi som liker ipod faktisk gjør det.

Jeg liker ipod for bra design, ferdi med det.

Og ikke ta dette som et angrep på iriver. Jeg blir bare irritert over at du prøver å få oss til å like den fordi du gjør det.

ahhh....takk curud! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...