Iversen99 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Hei! Noen som vet ca hvor mange sanger Ipod mini og 20gb tar??? Og, er det verdt og legge 600 kroner mere i 20gb??? Hvem får fortest riper og tåler mest...???? Takker for alle svar Iversen99 Endret 25. september 2004 av Iversen99 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg ville ha kjøpt en Ipod 20G. For da for du 4 ganger så mye plass for bare 600 kr. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 selv har jeg den på 20gb, Den blir veldig fort ripete og flekkete p.g.a krom "vegg" bak. Bare legg den fra deg på bordet så er det en ripe. Men er plass til godt over 5000 sanger. Men det kommer jo helt ann på lydkvaliteten på fila. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Vanlig iPod får fortest riper, min iPod mini som jeg har hatt i ca. 7 uker har ikke fått en ripe enda, men kameraten min sin 3G iPod har masse riper, selv om han alltid har den i et etui. Det du må spørre deg selv om er: Er jeg villig til å ofre lagringskapasitet til fordel for støørelse? Hvis svaret er Ja, så ville jeg gått for minien, det er Nei, så kjøper du vanlig ipod. Jeg svarte ja, og kjøpte en mini. Jeg har ikke angret enda. Endret 25. september 2004 av mag86 Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Ok, takk for gode svar Men...noen som vet hvor mye etui og dokking stasjon til 20gb og mini koster??? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Vurdér denne og: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2209 Ukens tilbud @ Netshop og MPX... vurdér fort... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 kjøpte 20gb jeg, bare digger den hvite fargen og den crom-speil baksiden. vanlig ipod er heller ikke særlig stor hvis du sammenligner med andre. det er også über-sinnsyk leveringstid på mini utgaven Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Ja...vurderer 20gb også.....men hvor kjøpte du headsetet ditt...er det bra lydkvalitet osv...??? Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Ja...vurderer 20gb også.....men hvor kjøpte du headsetet ditt...er det bra lydkvalitet osv...??? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er det ikkje slik at den nye G4 20Gb også har 12 timers levetid, i motsetning til dei 8 som Mini har? Eg ville valgt 20GB. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 iPod Mini er et godt kjøp, men lurest hadde det vært om du kjente en som er i/skal til USA. Der koster den snaue 1400 kroner. Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 jeg har en 20gb selv, og jeg angrer faktisk på at jeg ikke kjøpte meg en mini isteden. 20gb er bra med lagring osv, men det er jaggu meg 6gb og. Aldri i verden om du hører på 6gb, og det tar deg 5 min å bytte det ut, så lagrings kapasiteten burde ikke være noe problem. Go for it, Go mini Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Ja...vurderer 20gb også.....men hvor kjøpte du headsetet ditt...er det bra lydkvalitet osv...??? Meg?? kjøpte det i tyskland for 500,-. Etter min mening veldig bra lydkvalitet og de "passer" til ipod, det blir bra lyd likssom. De sitter også veldig bra på hodet og så kan du brette dem sammen slik at de tar veldig liten plass veldig fornøyd!! liker egentlig ikke designet på mini.....vet ikke hvorfor. Har også litt dårlig erfaring med at små elektroniske lommeting lett kan havne i vaskemaskinen når de ligger i lommen...hehe hvis du steller fint med en vanlig ipod blir det ikke mye riper...har ingen riper i min enda og den er med meg over alt, på joggetur, på skolen, på toget osv. Vanlig ipod - 20/40 gb - 5000/10 000 sanger MiNi ipod - 4 gb - 1000 sanger Endret 27. september 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
panybs Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 helt klart 20gb'en istede for mini ipod med usle 4gb. Det er ikke stor forskjell på størrelsen på de to. Siden 20gb er såpass tynn passer den veldig bra i lomma og du kan lett glemme at du har den der. Fordelen med 20gb er at du kan lagre veldig mange andre ting en bare musikk og den funkerer utmerket som ekstern harddisk! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det som også er bra med litt plass er jo at du kan ha med hele musikk samlingen og bilder og oppgaver til skolen og sånn hvis du ikke har brenne cder Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hvor mye koster etui til 20gb? Og er det like extra funksjoner på mini og 20gb? Endret 1. oktober 2004 av Iversen99 Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har hatt en 4gen 20g iPod et par mnd. nå, og er veldig glad jeg ikke gikk for mini utgaven. Trodde i starten at man kunne rippe all musikk på 128 (bitrate), men forsto ganske snart at hvis man skulle ha bra kvalitet, må man opp i 196. Alikevel er det endel låter som forsatt vil låte dårlig på 196, og man må opp på 320 (ca.). Dette gjelder (min erfaring) spesiellt låter med mye og dyp bass. Og med ripping på 320 blir filene en god del større, og dermed er det greit med mer plass på hardisken. 4gb blir rett og slett for lite. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvis du er redd for riper kan du bare kjøpe en iSkin Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 ville gått for Ipod Mini jeg... hvem hører på flere enn (ca.) 1000 sanger da? seff er det mange som har flere enn det, men jeg tror neppe de hører på alle... så jeg ville gått for Mini'en Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) ville gått for Ipod Mini jeg... hvem hører på flere enn (ca.) 1000 sanger da? seff er det mange som har flere enn det, men jeg tror neppe de hører på alle... så jeg ville gått for Mini'en vel.....det er jo egentlig ikke plass til 1000 sanger på minien da. Hvis du bruker bra kvalitet på sangene 160-106 ++ blir jo sangene mange ganger godt over 10 mb og da kan det være greit å ha litt plass å gå på. I tilleg er jeg den typen som liker å ha komplette album og da blir det litt stusselig med en mini. Synes egentlig heller ikke at en vanlig ipod kan kalles stor da, den er jo mindre en de fleste hd spillerene på markedet den iskinen var jo konge, selges den i norge?? sitter for øyeblikket og laster over 4,8 gig med musikk til ipoden min så en mini er ikke noe for meg Endret 2. oktober 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå