lpaul Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Heisann... Har et Geforce FX5900 XT som jeg nettopp har montert en silencer på. Core temperaturen i spill kommer nå godt over 65 grader på GPUen og 50 på ambient temperatur... Farlig? Hvor mye tåler den? Endret 25. september 2004 av lpaul Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Bump.... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det er latterlig lite når vi snakker GPU. Google er dessuten din venn. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hos meg står alarmen standard på 120ºC, så å ta den til 80-90ºC på kjernen er nok ikke farlig. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 50-85 er helt ufarlig, og vil vel heller kalles ok temperaturer for en GPU i den serien. Det er ikek før den begynner å nærme seg 100C ved load at du bør bekymre deg. Den kan nok gå enda høyere også, uten å ødelegges, men den kan begynne å rote/crashe/lage artifacts om det blir for varmt. -Stigma Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ok Takker for svar... Har Google litt , men fant ingen temperaturer for akkurat det kortet.... Har nå skjønt at det er någenlude det samme for alle kort.... Takk! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det er en ting en bør tenke på om en monterer de råeste grafikkortene i en maskin og det er at det er god plass rundt disse , dette fordi de produserer mye varme og er da sirkulasjonen rundt dem dårlig kan varmen bygge seg opp i og rundt kortet , Dette kan føre til skader på kortet selv om temp ellers i kabinettet ikke er alarmerende høy . Ved bruk av feks 6800 eller X800 kort ville jeg ikke ha plasert andre kort i de to nermeste pci slottene . Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvordan kan gpu tåle så mye mer enn cpu? En gpu på 100, mens fks, and amd athlon ryker på 90 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå