henriksern Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 når jeg starter win200 kommer bare denne feilmeldingen når den er ca halveis INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE og hvis jeg bruker floppy som første boot device sier den at det er noe galt med floppyen Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Tør tippe du har enten noen løse kabler inne i maskinen eller en gammel harddisk med et annet OS installert. Trø opp maskina, sjekk kablene. Boot sequence i BIOS: prøv først C, D, A så D, C, A (ingenting i CD-ROM'en da). Hvis du har en gammel harddisk eller no prøv å kobl den vekk og reboot. Hvis ingenting av dette funker, kan det være et hovedkort-problem (dette kan du sjekke ved å dra ut harddisken og koble den inn på en annen maskin og sjekke om du får samme mld). Umm. Jah. :smile: Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. november 2001 Forfatter Del Skrevet 8. november 2001 kan det være at jeg har for liten psu (230w) lyset på floppy lyser uavbrutt hele tiden pc-specs: AthlonXP 1500+ EpoX 8KHA+ Atapi 50x cdrom 4x4x32 brenner samsung 20g harddisk kyro2 4500 tv out 230w:-( Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 har nok noe med kablene dine å gjøre ja .... sjekke kabler .... gjerne dobbeltsjekk floppy kablen Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 9. november 2001 Forfatter Del Skrevet 9. november 2001 kan det være at jeg ikke la inn windows på nytt ?? håper dewt bare er det.. har sjekket alle kabler og byttet alle med andre som jeg vet funker... Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Hvis det lyser konstant fra floppyen er kabelen koblet FEIL vei!!! (den røde ledningen skal være mot pin 0 i kontakten) Dobbeltsjekk dette da du risikerer å ødelegge både hovedkort og floppystasjon. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Hvis lampa på floppy'en lyser hele tiden så må du snu litt på floppy-kabelen; fordi dette "betyr" at kabelen står feil! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 9. november 2001 Forfatter Del Skrevet 9. november 2001 floppy kabelen var feil.. jeg bare la inn windows på nytt så funka det fett!!! kjører den på 1450mhz nå:-) tusen takk for all hjelp!!! Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Ha! har klokket min 1600+ til å ble in 1800+ jeg. Fra 1.4GHz til 1.533GHz :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå