rauma Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Takk til dei som hjap meg igår, men eg treng litt meir hjelp. Prøver å skildre prosjektet mitt meir nøyaktig: Eg har 10 påstanar i listeform. Kvar av desse påstandane skal svarast med sann eller usann ved hjelp av radioknappar; altså to knappar for kvar påstand. Den eine av desse er rett då påstandane er teke ut frå ein tekst. Etter at det er merka av i den eine radioknapppen fortsett ein til påstand 2. Når alle 10 påstandane er besvart skal eg ha ein cmdknapp som summerer kor mange rette den som har gjennomført avkryssinga har. Nokon som kan hjelpe. Eg har sett to og radioknappar inn i ein groupbox. Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 viss du lager f.eks 10 spørsmål, så kan du lage 20radio knapper, men bare ha 2 og 2 i ein array(matrise, index verdi etc) Lenke til kommentar
rauma Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Skjønar ikkje array. Sorry, er veldig nybegynnar. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Snakker du om VB.NET nå? Groupbox er iallefall ikke en kontroll som vanligvis er inkludert i Vb6 og lavere. I VB.NET kan du løse dette ved å legge to og to kontroller i hver sin panel, og så sette Tag egenskapen til 1 for å indikere korrekt besvarelse. Her er en kode som kan brukes i det scenariet: Dim Tell As Int32, Cnt As Int32, oPanel As Object, Poeng As Int32 ' Finner alle kontroller, og fortsetter i kontrollens objekter hvis det er en panel For Tell = 0 To Me.Controls.Count - 1 ' oPanel = Controls.Item(Tell) If TypeOf oPanel Is Panel Then ' Finn alle combobokser For Cnt = 0 To oPanel.Controls.Count - 1 If TypeOf oPanel.Controls.Item(Cnt) Is RadioButton Then If oPanel.Controls.Item(Cnt).Checked = True Then Poeng += Val(oPanel.Controls.Item(Cnt).Tag) End If End If Next End If Next MsgBox ("Du fikk " & Poeng & " poeng!") Hvis det er VB6 du snakker om, kan du bruke PictureBox-er og denne koden: Dim Control As Object, Poeng As Long ' Finner alle kontroller, og fortsetter i kontrollens objekter hvis det er en panel For Each Control In Me.Controls If TypeOf Control Is OptionButton Then If Control.Value = True Then Poeng = Poeng + Val(Control.Tag) End If End If Next MsgBox "Du fikk " & Poeng & " poeng!", vbInformation, "Poengsum" Lenke til kommentar
rauma Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Takk. Skal prøve dette! Kjem igjen seinere viss eg ikkje får det til. Du får sjå etter meg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå