Gå til innhold

Blaster i svchost.exe ?

Anbefalte innlegg

Når jeg starter pc'en pg går inn på "Task Manager>Prosesser" ser jeg 4 foskjelige svchost.exe tiltler.. Når jeg prøver å avslutte den som bruker mest minne blir startmenyen grå men når jeg prøver å avslutte noen av de andre kommer det klassike Blaster vinduet opp og det kommer en ned telling på 60 sekunder også slår pcen seg av hvis ikke jeg gåt i "Start>Run" og skriver "Shutdown -a" da går det bort men det kommer påå igjen i prossesser med en gang og hvis jeg avslutter det da skjer akkurat det samme... hva skal jeg gjøre for å få fjernet dette eller stoppet det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oooh. ... har du trøbbel med blaster så finnes det removal tool for dem. Sett på brannmur, fjern styggeskapen.

Når det gjelder svchost så er det mer en "holder" for andre prosesser og ting og tang. Vil ikke hengt meg så mye opp i det der.

Er du ute etter å fjerne overflødige prosesser så kan du prøve siden til www.blackviper.com ... han har mye lurt på det området. Vet ikke om han har oppdatert etter SP2 (tror han begynner å bli gammel og grå), men fin side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...