Dj-Olsen Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg lurte på hva som må gjøres med denne siden for at den skal se uT? Visit:http://home.no/dj-olsen Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 http://www.hardware.no/guider/hjemmeside/index.html se her, kanskje kan du plukke opp noen gode tips der :smile: Lenke til kommentar
Dj-Olsen Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 takker! har du vært å sett på den eller? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 ja... du trenger den guiden der... ikke for å være slem lissom. :smile: En annen ting er at du ikke burde bruke en sånn bakgrunn, bruk heller en ensfarget bakgrunn da, det ser mye mer ryddig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 drop den "velkommen" tingen. den er irriterende fordi jeg får den hver gang jeg går tilbake til framsida:) Lenke til kommentar
Dj-Olsen Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 bakgrunn og velkommen greiene er tatt bort! Lenke til kommentar
Dj-Olsen Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Begynte å bli lei velkommen greiene selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 har vi hørt om "rediger"ing av meldinger? siden ser bedre ut nå. ser du har lagt en felles profil for hele siden. jeg er villig til å vedde 1000 kroner på at du ikke har tatt copyright på den siden der selvom det står helt nederst! hva med frames? slik at menyen alltid er synlig. gjør det enklere og navigere..slipper fram og tilbake hele tiden. trenger ikke å bruke "frames" for å ha "frames". kan legge inn menyen på alle sidene, det er jo så få sider uansett:) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 21:16, viCtim skrev:jeg er villig til å vedde 1000 kroner på at du ikke har tatt copyright på den siden der selvom det står helt nederst! Man trenger faktisk ikke "ta" copyright på noe, slik som det er med f.eks. patenter. Copyright er helt automatisk, lager man et åndsverk så vips har man copyright på det hvis man ønsker. Man kan selvfølgelig gi fra seg dette hvis man ønsker at andre skal kunne bruke materialet fritt (f.eks. diverse opensource lisenser) Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Til tross for at jeg stengte den forrige tråden du lagde her angående denne hjemmesiden din, velger du å opprette en ny. Forumet til Gamer.no er ikke ment for å legge ut alle slags hjemmesider man finner på å lage, for å så få feedback på dem. Velger derfor å flytte tråden til en kategori på Hardware.no forumet som kanskje passer bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå