ljkhaeljfk Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg sliter litt med batteritiden på min NetShop 1557GLS. Ved vanlig bruk (skriving/surfing (ikke trådløst nettverk)) varer ikke batteriet mer enn 2 timer.. Nå har jeg bare ladet opp batteriet 2 ganger, men jeg synes fortsatt det er skremmende lite, når jeg har hørt om opp mot 4 timer. Noen som har en anelse om det er galt eller er det pga. at jeg ikke har ladet batteriet mer enn 2 ganger.? Takk! Lenke til kommentar
Beop Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har kjørt maskinen i 2.5 time uten stans nå, og fremdeles 25% igjen. Har innstallert windows nettopp nå mens den kjørte på batteri og CDrommen har svivi hele tiden. Har ikke noe problem med batteritid til nå jeg hvertfall Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Batteriet slukes rått til meg ja.. Kan det ha noe med at jeg har mere ram og større disk? Neei? Hørtes usannsynlig ut. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg bruker maskinen min på skolen hver dag, og har enda ikke måtte bruke strøm adapteren en eneste gang. Har 5 timers skoledag. Synes det er merkelig at du ikke får mer enn rundt 2-3 timer med din. Kanskje du ikke har aktivert speedstep i biosen eller i windows? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Sjekk 2 ting i Windows før du dykker inn i BIOS, om du ikke er vant med det. Har du strømoppsettet stilt til portabel eller hva er den på? Hva er lysstyrken på skjermen stilt til? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Sjekk 2 ting i Windows før du dykker inn i BIOS, om du ikke er vant med det.Har du strømoppsettet stilt til portabel eller hva er den på? Hva er lysstyrken på skjermen stilt til? Mvh kjello2 Hvor setter man disse innstillingene? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Sjekk 2 ting i Windows før du dykker inn i BIOS, om du ikke er vant med det.Har du strømoppsettet stilt til portabel eller hva er den på? Hva er lysstyrken på skjermen stilt til? Mvh kjello2 Hvor setter man disse innstillingene? Strømoppsett: Kontrollpanel - Strømalternativer - Strømoppsett Velg portabel (om det het det ordrett husker jeg ikke, eventuelt prøv med max batteri om du virkelig vil vite hvor lenge du får pint den på batteri-drift) Lysstyrken velges vanligvis ved hjelp av en FN-tast og en F*-tast (kanskje en piltast i stedet for en F*-tast) som har et sol-lignende ikon på seg. Det er to, en for justering opp av lysstyrken og en for justering ned... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Speedstep er på, og oppsettet er satt til bærbar (portabel). Har lysstyrken så utrolig mye å gjøre da? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Speedstep er på, og oppsettet er satt til bærbar (portabel). Har lysstyrken så utrolig mye å gjøre da? Ja, den har en del å si... Hvor mye får du på batteriet nå da? Med speedstep på og strømoppsett satt til bærbar. Og sett lysstyrken til midterste trinnet. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Etter 1 time og 45 minutters spilling av Farcry på Very High grafikk. Hadde jeg igjen 25%.. Dette normalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå